Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: köpsäljbyt
Läst 355 ggr
Azgaron
0

Japanskt WWII flyg önskas!

Jag har fått för mig att jag ska utöka mitt nuvarande förråd (1) av japanskt flyg, bl.a. av den anledningen att ett gruppbygge för mindre vanliga Japanska WWII plan startar snart. Jag funderar på Kyushu J7W1 Shinden om det finns i 1/72 eller nått annat mindre vanligt än Zero. Det är ingen akut brådska, men jag vill gärna ha upp det på önskelistan. Helst inte över 100:- heller, beroende på fabrikat etc.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

StefanW
0

Fixat!

Stefan - Modellbyggare

leo-
0

gäller det även beslagtagna flyg eller bara tillverkade av Japan???

http://www.j-aircraft.com/captured/index.htm

Här finns många roliga plan som flög under japansk flagg

WildeSau
0

#0 Jo Hasegawa har den i sortimentet.

Här  (post #132) Men, men, min ska jag nog behålla och jag tror att jag köpte den sista.

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

#3 Typiskt! Att det var den sista menar jag.

Hade ju glömt att kolla på Rebell och han hade den i 1/48 till ett rätt hyggligt pris (185:-) så jag kanske kniper en sån när det blir så dags.

Azgaron

WildeSau
0

#4 Jag har kollat och kan få tag på en till till samma pris här, och eftersom inte jag behöver min än, så kan du få köpa den. 100:- + frakt

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

#5 Låter intressant! Skickar dig ett PM

Azgaron

pebben
0

du kan ju prova att ringa till hobby hörnan i norrköping dom brukar ha rätt stor sortering på flyg 1/72 senast jag var där ett bra tag sedan men då hadde han massor av japanskt från hasegawa!  vet inte om det stoppar med en hundring då ? men värt ett försök

//pebben

Azgaron
0

#7 Tack för tipset! Jo jag kan ju prova att ringa dit och kolla vad de har, men som det ser ut nu blir det nog en Shinden.

Azgaron