Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1255 ggr
modellmartin
0

Trevligt.

Det är så roligt att vara inne här.
För alla är så trevliga &hjälpsamma.
Eller vad tycker ni?

/Martin

Azgaron
0

Instämmer, dessutom har vår humor en trevlig nivå Glad

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Henke29]
0

Jepp de tycker jag me :)
Sen får man många bra tips och bra omdömmen på byggen mm

[Tunnan]
0

Jag trivs som fisken i vattnet här
Vi är som en stor byggfamilj kan man säga.
Humorn ligger helt rätt
Kunskapen ligger mycket högt, högre en än min hos de flesta dock. Generad

/Tunnan

StefanW
0

Det var roligt att höra att ni trivs! Vi försöker att ha det högt i tak här inne och jag tror att alla har något att dela med sig av.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Greenhorn
0

Jepp, klart tevligt ställe där både nybörjaramatörer (som mig) och proffs kan umgås och dela med sig av byggtips osv.

Azgaron
0

Två trevliga sajtvärdar som sköter stället med bravur gör ju inte saken sämre Glad

Azgaron

TommiN
0

Utan tvekan Azgaron,håller med dig totalt!!!

WildeSau
0

Här finns inte behovet att behöva hävda sig.

Det är en trevlig stämning här.

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

gismo76
0

Hallå

Måste hålla med även jag otroligt trevliga och kunniga människor snabba svar osv.

Tack för en seriös sida fortsätt så.

Putte

leo-
0

Har lärt mig mycket tack vare denna sidan sen jag fick mitt återfall

Modellerna tar längre och längre tid att bygga för man höjer ribban hela tiden.

en som har börjat att fundera på Airbrush bla

Celia
0

Trevlig tråd på trevlig sajt bland trevliga medlemmar. Ni har mycket att tillföra, speciellt för en som inte ens har börjat Generad

ProMod
0

Har inte varit med här så länge än, men det verkar stämma o flera jag känner brukar "hänga" här o enligt dom så har du nog alldeles rätt i det du skriver…

ProMod
0

Jaha du Celia…Då är det dags att börja nu tycker jag…Häng med i gemenskapen du också vetja…

Celia
0

#13 - jag har inte köpt någon trevlig ask än… men snart kanske det dyker upp något av det jag söker :)

ProMod
0

Vad söker du då ???

Om inte jag kan hjälpa dig så är det säkert någon annan här på fokus som kan göra det…

Celia
0

#15 - Mina önskemål finns i den här tråden >>> och om det är roligt att bygga så blir det en H2:a och en Porsche efter det :)

pebben
0

ja celia nu börjar vi se fram emot att hitta dej i tråden nytt i bygghögen!

//pebben

ProMod
0

Sorry Celia, jag kan inte hjälpa dig med dom modellerna (om du fortfarande söker dom ?)

Jag har mycket på hyllorna, men en buick har jag aldrig haft (men skulle kunna tänka mig en) o den enda -59 cadillacen som jag har haft sålde jag för några år sedan…

Hoppas att du hittar det du söker…O du, hojta till om du söker nåt annat framöver, för man vet ju aldrig…det kanske ligger här på hyllan bland alla kartonger…

ElLobo
0

#6 och #7 och många andra: Det är väl bara att buga och tacka! StefanW och jag försöker att göra så att alla känner sig välkomna, oavsett om de är nybörjare eller proffs, och oavsett vad de bygger eller är intresserade av.

Proosen
0

Det där med att vi alla är på olika nivå tycker jag är alldeles lysande. Själv har jag hållit på sedan 1970 och lär mig fortfarande massor av nya tekniker var och varannan dag.

Det är bra med "nytt" folk som går egna vägar och testar andra och udda metoder för att lösa problemen. Det är då jag får lära mig något nytt.

Nivån här är på alldeles rätt nivå, skönt med högt i tak. På t.ex. Automotive forums är det något helt annat. Skriv och fråga något som frågats förut och du får en hel del irriterade svar från folk som verkar bli sur för ingenting. Visst, det står hur man kan söka och kolla på diverse trådar för att få svar på sina frågor men hallå, vi är alla nybörjare vid något tillfälle i livet.

Tack alla för att ni berikar min hobby och vardag.

Niclas

ElLobo
0

#20: Tack själv, för alla bidrag och hjälp med olika saker! Vi lär oss alla, och plockar nog lite russin både här och där. Fullärd blir man aldrig!

Azgaron
0

#21 Nä, och tur är väl det! Alltid kul att lära sig nått nytt!

Azgaron

Celia
0

#17 & #18 - ja jag har ju bara funnit en av de önskvärda och det är på auktion, så jag kan inte ropa Hej riktigt än. Vi får se när jag ev. kan dyka upp i Nytt i bygghögen-tråden. Håller tummarna :)

Sven-Erik
0

#23. Jag tror att det är fler här som håller tummarna så att de domnar! Lycka till!!

Celia
0

Tack Sven-Erik :) Ja ni får visualisera en bild av mig när jag tar emot paketet och packar upp den där Cadillacen, då blir det så har jag hört ;)

ElLobo
0

#23: Klart vi håller tummarna!

Azgaron
0

Jepp, me too!

Azgaron

Hompe
0

Det är jättetrevligt o va inne här synd bara att det blir mindre tid nu med skolan hinnner / orkar inte läsa allt roligt Generad

Annette
0

Jättekul att det blivit sådan fart och att det är så trevlig stämning.