Vintern är här!
Så har det då satt igång att snöa! Vi får väl se om meteorologerna får rätt när de hotar med någon decimeter snö.
Just nu är de solen som sticker fram här iallfall :)
Hoppas de inte kommer nån snö än iallfall bbrrrr…

Det snöar i Linde också.

Kl 11.20

Hu! Brrr!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Det börjar lägga sig …

Brrr de ser kallt ut:(
Här har ingen snö lagt sig än
Jag är glad så länge jag slipper, men jag vill gärna ha vit och fin snö till jul. Den kan ligga till strax efter nyår, sen får det räcka. Fast jag har hellre snö än fruset blask.
Azgaron

#8: Va?! Du, du, din …. 

Här är det bara soligt och varm när jag tittar ut!!!!

Stefan - Modellbyggare

#10: Javisst, så skönt du ser ut att ha det. Ny allé från torget ser jag! 

Japp,glömde bara att vattna gräsmattan.

#14: Södertälje är rena öknen … ? 

Nu har det i alla fall övergått i regn och det vita är borta. Fortsättning följer …
is på bilen i morse nu är det bara regn och kallt! brrr alla elemänt utan ett är is kalla! hutter
p p p pebben

#17: Vi tycker synd om dig!

#17. Men pebben, har du hunnit få på en bakruta på riskokaren än??

#20: Hoppas du hittar en innan vintern startar på riktigt!
det är det fler som hoppas på! och det kan jag lova! 
//pebben

#20. Men, ska det vara så svårt att få tag på en bakruta?
Kommer nog bli lite dragit i vinter annars….:-(
Hmm…du kanske kan göra en ruta av "Crystal Clear"..
hehe! nä det är inte svårt att hitta bara åka in till toyota men som du såg är bilen inte helt ny så? haha den rutan blir ju dyrare än bilen! så det får bli begangnat har nog lite tur ändå för det ser inte ut som om den är limmad! blir ju lite enklare att plocka ur den då!
//pebben
Här är det bara blött 

#20 - har du ingen bakruta?!?!
Synd att du bor långt ifrån, annars hade du kunnat låna en bil här.
Här har det varit: mulet, sol :), mulet igen, lite duggregn och nu bara mulet :(
Ut och skotta grabbar 

#27: OK, jag ringer dig när det blir för mycket!
Du är en riktig vän, du!

#28. Hehe..kanske skulle börja köra snöskottning på entrepenad?? Jag tror att det finns ett rätt stort intresse av att slippa stå där i snöstormen och skotta!?
Så svaret blir: Självklart är det bara att ringa!! 

#29: 

#26 det har varit värre när jag åkte hem från karlstad hadde jag ingen dörruta heller och det var lite dragit i regnet! 
//pebben

#32 - Nämen, vad har din bil varit med om egentligen?!
På tal om snö så har jag kört till och från Helsingborg i snöstorm med en halv ruta nere. Det var svinkallt *brrrr*
#33 vandaler
vi var på en liten skåne tripp en gång för typ hundra år sedan
först åkte vi till fel mässa i malmö sedan kom vi på att vi skulle åka till just helsingborg men alla raggarbilar vi såg stod det en svart/vit bakom så vi gled lite snyggt upp på E6an mot götebog igen hehe!
//pebben

#34 - Tänk att vissa inte har något bättre för sig! Trist när folk ger sig på andras tillhörigheter :(
Alla raggarbilar? Ja det måste ha varit 100 år sedan då ;)

Jadu Micke jag hoppas att vintern stannar hos er däruppe i "norrland"…För jag vill då inte ha hit det där vita lappmöglet (hehe)…
ja runt 1983 skulle jag tro
//pebben

#36: Det får snöa hur mycket som helst!
Bara det inte kommer något på vägarna! 
20 det står 3 st ,1 -89 .2 90 bilar i malmö med rutor
hur sitter rutan lim eller list
det svåra är att få upp dom men priset var hyfsat 200kr
#40 min list sitter kvar på bilen så det är svårt att vara hundra men rätt så säker på att den sitter med list tack o lov!
och ja 200 var ett mycket bra pris men så var det ju det där med att skicka glas! suck
//pebben