150830: Byggmöte IPMS VMD
Den 30/8 är det dags för ett nytt byggmöte. Platsen är som vanligt Arboga Robotmuseum där vi slår upp portarna 11.00 och bygger samt diskuterar livets stora och små mysterier tills vi känner oss nöjda och belåtna. I vanlig ordning kommer vi även att förtära någon slags snabbmat från antingen Kiosken med stort K eller någon av de lokala pizzeriorna.
Alla som känner sig manade är välkomna!
Yay! 🎉
Funderade på att komma förbi en sväng, exakt vart ligger detta robotmuseum, är det något man skall ha med sig?
Alla borde bygga en Tiger någon gång.
#2 Du är välkommen!
Robotmuseét ligger här: http://kartor.eniro.se/?index=yp&id=7986682&query=robotmuseum . Jag vet inte exakt vad området heter, men det ligger nära Netto och nån stor betongsilo. Kåken är en gammal fabrik i rött tegel och det står ett flygplan och en luftvärnsrobot på framsidan, så den är inte så svår att missa :) På baksidan av detta hus finns en inhägnad parkering samt den dörr som vi använder för att komma åt vår lokal. Dörren återfinns i det bortre hörnet om du kommer från Nettohållet. Om du vill ha ett telefonnummer som du kan nå vår lokalansvarige så kan du skicka ett PM till mig så vidarebefodrar jag det till dig.
Ta gärna med lite kontanter till mat. Vi brukar beställa pizza eller käka på den närbelägna kiosken. Det går även bra att ta med saker att sälja om du har något sådant.
Jag tittar nog förbi!
#2 Kul, du är hjärtligt välkommen, ta gärna med dig något att visa som du byggt om du vill. Har du något att byta eller sälja så ta med det också.
Vi ställer ut en skylt vid dörren med vår logga.
MVH
Anders
Surrounded? Great then we can attack in any direction!