Peterbilt 378 med låååång sovhytt
Två rum o kök? ;)
Inget är omöjligt, bara mer eller mindre svårt!

Nä, bara etta med kokvrå. 😉

Vow…. Vilket bygge! Här sitter jag och är imponerad av mej själv och mina scratchbyggda klaffar och så har du plockat ihop den där….
Riktigt läckert!
Jäklar vilket coolt plastmonster!
äntligen lite lastbilar/dragbilar:D. inspirationen flödar och låt bilderna göra detsamma tack:)
To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.
http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Häftigt, Bjarne! 👍 Helsnyggt!

Tummen upp! 👍
Stefan - Modellbyggare
Härligt bygge, denna byggtråd kommer jag att följa
Coolt 👍 Italeri?

#12 Jupp, deras normalbyggda lastbilar är riktigt trevliga, medan de frambyggda kräver en hel del planering för att måla och sätta ihop i rätt ordning.
#13 Med normalbyggd menar du nosbil? Har sneglat på just denna Peterbilt, den ser betydligt mer detaljerad ut än AMT´s 359:a.
Fast nog är frambyggda bilar vanligast idag? Åtminstone här i Europa. I princip alla trailerdragare man ser är frambyggda, skulle jag nog vilja påstå.

En riktig lastbil har nos! 😃
#15:👍
Härliga byggen Bjarne. Ska bli kul att se dom "Live" framöver. Kommer tyvärr inte på augustibyggmötet. Åker till Mallorca i 2 veckor om några timmar…😎
Syns väl hos Björn i Vattholma?
Mvh / Janne