Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1689 ggr
[Henke29]
0

Lansen :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta plan är en av mina favoriter som sakt :)
Är de någon som byggt Lansen här ???

Skulle va kul att se den på bild isåfall.

ElLobo
0

#0: Inget färdigtbyggt för min del, men en påbörjad modell (som ska få sydafrikansk märkning) och en handfull liggandes i väntehögen … Glad

ElLobo
0

Den gamla Hellerkartongen …

WildeSau
0

Har bara två gamla ök byggda från när byggsatsen släpptes. På att-göra-listan ligger bl.a 32 Gamma s/n: 32280

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

Har inte heller nån byggd, men har en Heller på ingående om allt går som det ska. Populär byggsats som brukar gå åt som smör i solksken och ibland till priser som iaf min plånbok inte tycker om Glad

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

#4: Ja, det märks att de är populära. De brukar springa iväg lite väl långt ibland. Fast så förekommer de lyckliga tillfällen när man kommer över dem billigt! En köpte jag faktiskt för 13 kr för några år sedan …

[Henke29]
0

De där var billit hehe :)
13kr då får man inte klaga på det köpet minssan.

Azgaron
0

#5 Jo de gör ju det ibland, och som sagt 13 spänn var ju inte illa, men jag är rätt nöjd med de 80:- jag lär få betala.

Azgaron

ElLobo
0

#7: Ja, man får nog anse att allt under 100-lappen är helt OK.

Azgaron
0

#8 Jo, jag tyckte det med, så därför var det ingen större tvekan när jag slog till. Ska bara vänta på att det ramlar in pengar på ena eller andra sättet.

Azgaron

[Tunnan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gamla Lansenmodell
Ingen höjdare kanske, men jag vill inte kastar det heller.

ElLobo
0

#10: Nej, kasta INTE dina Gamla modeller! Det är många av oss som har gjort misstaget att göra sig av med sina Gamla modeller på ett eller annat sätt, och vi ångrar oss nu! Om inte annat så kan man se hur man själv har utvecklats inom modellbyggandet.

Azgaron
0

#10 å 11 Håller med, kasta inte! Tycker den ser bra nog ut för att inte kastas och som ElLobo säger kan det vara kul att kolla hur man har utvecklats.

Azgaron