Byggmöte i Malmö 13/9
Via IPMS Stockholms forum …
Torsdag 13/9, kl.19:00 träffas vi som vanligt.
Lika vanlig är adressen, Jägersrovägen 18, ingång på gaveln mot Poppelgatan.
För er som inte vet stannar buss nr1 utanför, hållplats - Poppelgatan.
Styrelsen träffas 18:00. För er som kommer 19:00 gäller att visa mötet respekt.
Vänta i rummet utanför, ni behöver inte vänta på gatan.
Väl mött.
Mats E.
är det någon här som går på något av alla dässa möten?
//pebben

#2 Tror att det är ett antal som besöker de olika mötena! Tycker att det är bra att det visas hur många olika "föreningar" som är aktiva runt om i hela landet. Sedan gäller det att få besökarna att skriva något från dessa möten, men det är inte alltid så lätt!
Samma sak gäller här inne på forumet! Det är väldigt många som är inne och läser, dock så registerar man sig inte och då syns det inte på antal lästa! Jag kan däremot se (som sajtvärd) hur många hundra som tittar in varje dag och bl.a. pansar trådarna blir lästa väldigt ofta!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
jag får erkänna att det är inte alltid jag loggar in för att se om det finns nått nytt att läsa och skulle kunna tänka mig att det kan vara fler som hoppar över inloggningen! men när jag skulle logga in i ef tog det över 15min att göra det så?
//pebben

#4 Vilken tid var det? (så att jag kan lämna en felrapport!)
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
ojdå! kan du se när jag la in dom sissta bilderna på stugen?
//pebben
vid 17tiden var det visst!
//pebben

#6 Tackar! Ju mer "kött på benen" man får dessto lättare blir de grabbarna att finna orsaken! Får man upp "server error" och dyligt så är informationen som står under: Stack trace som är intresant, samt en beskrivning om när vad och hur man gjorde, när felet uppstod!
De har hittat en del buggar som de har åtgärdat, men det kan finnas mer!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#2: Jag brukar ju försöka vara med på mötena i Lindesberg och i Dalarna, och då ligger nog deltagarantalet mellan 8 och 12 varje gång. Och det finns fler medlemmar här inne man har träffat på de mötena. Och snart kommer det väl igång i Örebro också.
Hompe har ju t ex varit med på IPMS Östergötlands möte.
Stefan hade ju nyligen Skaraborgsmöte hemma hos sig.
Så nog deltar folk alltid.