Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 3326 ggr
robban64
0

Rabattkod Ebay

Är det någon annan som fått ett Ebay mail med en rabattkod på 15 dollar? Ska tydligen varit strul att komma in på Ebay den 3/9 och som kompensation får man 15 dollar på sitt nästa köp. Brukar vara lite misstänksam mot dylika mail men jag loggade in på Ebay och testade.Beställde ett ark dekaler som helt plötsligt bara kostade 2 dollar 😀 Så kolla er mail,15 dollar är inte att förakta. Koden är personlig och giltig tom.24/9

Joppo
2

Det låter asskumt måste jag säga… Är du helt säker på att du loggade in på den riktiga eBay-sajten? Jag tänker att nån bedragare kanske skapat en fakevariant för att lura folk.

Anledningen till att jag är skeptisk beror dels på att jag inte tror att eBay skulle kompensera sina kunder för inloggningsproblem, samt även för att själva summan är rätt hög om man ser till hur många som använder eBay. Om alla användare skulle kompenseras skulle det kosta sjukt mycket pengar.

robban64
0

Håller med om att det låter skumt. Googlade lite på detta och det visar sig att rabatten är äkta men dom enda som kan ta del av den är som som hade problem med inlogg under ett par timmar den 3/9. Problemet berörde bara Ebays androidapp. Rabattkoden ligger även i min meddelande inkorg när jag loggar in på Ebay(både mobil och pc) Säljaren har markerat betalning mottagen och dekalerna är skickade. Denna säljare har jag köpt åtskilligt av så han är inte fejk. Nåja vi får se hur det går….

Joppo
0

Då är det nog lugnt. Jag tyckte bara det lät väldigt osannolikt, men om koden går att använda på den riktiga sajten lär det ju inte handla om nåt lurendrejeri.