S: Tamiya Nashorn 1/35
Ingen intresserad ?
Du väljer givetvis vilken prissättning du önskar, men jag upplever priset som "ordinarie". Det kan vara en anledning till det uteblivna intresset. Vet du vad kostnaden för frakt är?

Det kan nog vara svårt att få ut nästan nypris för en modell som säljs i andrahand, trots att lådan kanske ej ens är locklyft.
Tamiyas Nashorn finns tex på Tradera i skrivande stund för 506kr inkl gratis frakt.
Hayabusa :det är kanske så som du säger , men denna modellen är väl inte helt lätt å få tag på, ska kolla upp det med frakten
Greenhorn: Kan ju vara så , men den på tradera är väl den äldre modellen , den jag säljer har inte varit ute så länge på marknaden
#4 Den släpptes under detta år, den är inte svår att få tag på.
Får man fråga vart ? , jag hittar ingen iaf

#5 Det är Tamiyas för närvarande enda version av Nashorn (art.nr 35335) som nu finns i handeln. Dom har aldrig tillverkat denna vagnen innan, till skillnad mot tex Dragon.
Du hittar den på Tradera för 506kr inkl frakt,
http://gamla.tradera.com/item/180905/211994962/tamiya-1-35-nashorn
Den finns även på bla Alfahobby.
#7 Den är inte "out-of-production" eller en limiterad utgåva. Finns hos diverse näthandlare eller gör en sökning på e-bay.
Okej då ändrar vi till bud istället då :)

Ingen budgivning är tillåten på sajten, enbart försäljning mot fast pris!
#10 Vad jag vet så är budgivning inte tillåtet på detta forum.
Hej tillkommer figurerna?
#13 Figurerna ingår i byggsatsen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jaha det hade ja missat . Då är det inte bud heller då
Vad är rimligt pris enligt er ?
Jag skulle säga att 65-70 % av inköpspriset ger ett rimligt pris för denna typ av modell. Annars kan du ju alltid lägga ut den på Tradera och låta marknaden bestämma.