Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1360 ggr
mike gbg
5

alla på forumet

Hej på er alla byggare

Läser och tittar på 99% av alla trådar och nog lärt mig lite även om

jag har byggtorka själv

Jag skriver inte i speciellt många av dom.

Men Jag är fruktansvärt imponerad av alla byggen vare sig

det är ett dio eller ett fartyg eller en gubbe eller vad det är för bygge

Mike

[mommo 12]
0

Vad ville du få fram genom det här inlägget?

[Hayabusa]
1

#1 Jag ser det som en allmän hyllning till detta forum. Bra så 👍

/Stefan

Dan016
0

#0 Hej Mike!

Hälsar tillbaka, hoppas byggtorkan går över snart!

Trevlig sommar!

/Dan

/Dan

ElLobo
0

#0: Hej Mike! 

Jag ser det också som en hyllning och hälsning till alla andra byggare på sajten. Och oroa dig inte så mycket ifall du hamnar i en period av byggtorka, Det drabbar alla, och förr eller senare kommer inspirationen tillbaka. Och du är på rätt väg, med att hämta inspiration i alla fantastiska byggen som finns visas.

lanm65
0

Hej, hoppas byggtorkan går över.  Under tiden får väl du fortsätta kolla on vad vi andra sysslar med och kanske få inspiration till att bygga något själv.

[mommo 12]
1

Jaha, allmän hyllning, ja tackar ja. Ingen som skriver att alla som har användarnamnet mommo 12 är bäst i världen… :)

mike gbg
0

Ja det var en Eloge till alla här med alla fina byggen

[Hayabusa]
3

#6 Då måste jag bolla tillbaks din egen fråga: Vad ville du få fram med DET inlägget?

Modellbygge iFokus är ett väldigt bra forum, enligt mitt tycke. Vad är det som är så fel med att uttrycka det?

mike gbg
0
Mr_bob
0

#9, vad ville du med det inlägget? Kanske somnade du mitt i.😴 Jag tar det som en hyllning till forumet. Inte det att man somnar mitt i ett inlägg😃. Det mike beskriver kunde ha varit min beskrivning av mig själv också vad gäller forumet. Byggtorka och skriva för lite i forumet men hänger med i alla fall. Mycket bra foum.

[mommo 12]
1

#8 jag menade inget men jag antar att jag och Mike gbg inte har något att skriva om så vi skrev väl två menlösa inlägg helt enkelt.

[mommo 12]
1

Men skit i allt.

[Hayabusa]
0

#11-12 Du låter aningen bitter 😐

Nej, jag kommer inte att skita i allt - oavsett vad du, eller någon annan, skriver. Besynnerligt beteende, måste jag säga.

grDalMas
0

Bitter eller inte det är sommar och byggandet ligger nere för min del,skönt att rensa skallen på klister ångor,trevlig sommar alla glada och även de "bittra"😉

[Hayabusa]
0

#14 Håller med dig fullt & fast. Nu när värmen äntligen är här, så njuter jag av vår svenska sommar 👍 När jag gick och la mig, efter fotbollen, så var det 23 grader varmt ute! Ha det bäst, alla 🙂

[mommo 12]
1

#12 var det inte jag som skrev. Jag har bara skrivit elvan. Den med skit i allt har jag inte skrivit.

fjantomen
0

#7 Har själv seriös byggtorka men försöker hitta inspiration och kan bara hålla med dig om att modellbygge.ifokus är en av de största källorna, så tack till alla som bidrar med bilder, inlägg och trådar. Fortsatt trevlig sommar på er!

Och nu till OT

#11 mike gbg skrev inte något menlöst inlägg men du däremot….

#16 Har du inte koll på vem som använder ditt konto? Låter sådär att någon kan skriva inlägg i ditt namn som du inte kan stå för?

Surrounded? Great then we can attack in any direction!

[mommo 12]
0

#17 Nej, det är inte direkt någon som tar mitt lösenord och skriver ett litet privat meddelande och skriver; hej jag heter Bosse Larson och jag hackade dig. Jag ska nog byta lösenord.

MarkusN
3

Tror nog lite byggtorka emellanåt är bara bra för framtida kreativitet, men det är ju  ingen rolig känsla för det…

Tycker du torkan sitter i för länge Mike, så rekommenderar jag en rejäl dos bra spelfilm eller dokumentär inom ditt bygg-gebit,  då brukar det börja klia i fingrarna! 😃