#3 Sannerligen 👍

#6: vad för bil är det? Jag tycker den inte riktigt ser ut som DeLorean-bilen från filmerna…

#7 Första…
Stefan - Modellbyggare

#7-8: Det går att bygga den antingen som den första som syns på boxarten men också som den andra med en "Mr Fusion" istället för masten
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Efter flera år av väntan har nu ett företag gjort det! Nu finns det en modell av Brittiska slagkryssaren Tiger i skala 1:350. Dom som gjort det är det ryska företaget Combrig . Jag kastade mig naturligtvis rakt in i internet för att få tag på den, det första företaget var nåt okänt som hade den till rätt högt pris men sen upptäckte jag att White Ensign Model hade den på gång och till betydligt lägre pris. White Ensign har jag handlat av förut så dom vet man att man kan lita på. Jag skrev upp mig på väntelistan och bara ett par dagar senare meddelade dom att den fanns på lager. Jag köpte den direkt! Den finns i vattenlinje och fullskrov-version men White Ensign hade bara vattenlinje versionen, normalt vill jag ha 1:350 i fullskrov-version men eftersom det var fråga om en resin-modell så avstod jag i detta fall från underdelen.
Igår så kom den så jag travade glatt iväg till Posten och hämtade ut den, så här ser lådan ut
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus