Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfordon
Läst 1216 ggr
TommiN
0

Inkommet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådärja,nu har grabbens nya projekt kommit hem,en Skyline GT-R Veilside.Ska bli kul och starta ett nytt projekt med honom.

StefanW
0

Det skall bli kul att följa! Uppskattar själv de stunder man bygger tillsammans med grabben. Det roliga är att lillfia börjar titta nyfiket över axeln på en, så hon kommer nog också snart och sätter sig bredvid. De är även duktiga på att hitta leksaker som behöver bättringsmåla och behov av smärre reparationer!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

varje gång jag ser en skyline så blir jag sugen att spela grand turismo! undrar varför? hehe! nå det gäller även supran!

//pebben

TommiN
0

Där har jag min mustang som jag brukar använda,hmm-på tal om  det,jag ska nog spela lite inatt.

Hompe
0

#1 Ska bli intressant o se riktigt cool skyline

#3 tsss.. Varför när man kan pressa en ford gt40 eller porsche 917 på gamla le mans ,på datan Räcka ut tungan

TommiN
0

Gt40 har jag på GT4 också,mycket svårstyrd dock,men rolig.

Hompe
0

#5 ja kan va lite läskigt med gamla bilar men gött när man kan åka på powerslide genom karusellen på anderstorpRäcka ut tungan

TommiN
0

Med en GT40!!!

Hompe
0

#7 ja eller supra eller skylina vad du kan tänka dig tillomed volvo 300

pebben
0

har en volvo 245 glt på gt4 men ska erkännas att jag bara provat den en gång! och tror inte det blir någon powerslide med den hehe!

//pebben

TommiN
0

Nu har grabben valt ut färgen,vilket är ultramarin,med vit/blå inredning,han ska själv få sprutmåla karossen,kan nog bli intressant imorgon.

StefanW
0

#10 Då får vi hoppas att det går bra!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

TommiN
0

Här håller grabben på att passar in bakvingen på Skyline´n.

TommiN
0

Här kör han igång!

TommiN
0

Karossen(med lite hjälp utav morbror)Oskyldig

StefanW
0

Vilken härlig blå färg! Vilket fabrikat? Vad tyckte han om det?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

TommiN
0

Det är han som har valt ut färgen…färgen är Com-Art Colours,vattenbaserade färger,mycket sköra färger,men bra..torkar direkt,och är helt giftfria,dom är färdigblandade,bara att hälla ner i sprutan.

StefanW
0

#16 Var hittar man dom?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

TommiN
0

Dave-Art har dom,därifrån beställer jag mina färger,använder dessa färger till motivmålningarna,så att dom pallar klarlack iallafall,och dom är helt luktfria,lätt att rengöra sprutan efteråt.

Proosen
0

Den blev otroligt blå, ser nästan ut som en sån där blå bakgrund de använde vid trickfilmning förr.

Bra jobbat, nu väntar jag på uppföljning.

Niclas