Modellaffär i Edinburgh
Drar till Scotland om en dryg månad och undrar om någon vet nån bra affär i Edinburgh eller Glasgow. 
Raldor

Skall kolla vad jag har! Sitter inte hemma vid datorn…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Har en bekant som varit där på besök.
Han gottade sig i den här affären.
http://www.wonderlandmodels.com/
Vet att han hade med sig lite dekaler från SFF och F17 som han överlämnade och som tack fick han en hygglig rabatt på sina inköp 
/ Janne
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Om inte annat så kan du skicka ett mejl till Andy Macrae, andy.macrae@ed.ac.uk.
Han är kontaktman för IPMS UK's Edinburgh-avdelning.
Eller varför inte även kontakta andra skotska klubbar?
http://www.ipms-uk.co.uk/branches_scotland.htm

#2 Den har jag kollat på nätet. Intressant att din kompis hittade dekaler där. Det antyder att de har mer än som finns på nätet.
Det får bli ett besök.
#3 Ingen dum idé. Det är värt ett försök. Ska bli intressant att se vad det kan ge.
Tackar
Raldor

Jag var inne på HyperScale och fick syn på den här tråden. Den kanske kan vara till hjälp.

#5 Den var givande. Nu har jag ytterligare 2 butiker att besöka i Edinburgh. Kan bli dyrt.
Tackar
Raldor

#6: Du får dra ner på whiskyn … 

Ha ha..precis,less boose and more plastic
.

#8: Javisst, och tänk så mycket plast man kan få med till samma vikt som en gallon med whisky!

Plus att man mår inte lika illa av det dagen efter!

#10: Det skulle väl i så fall vara av lim- och färgångorna då! 

ja..förutom det
.

#7 Njaaa, vet inte det. Har hittat en riktig godisbutik som jag tänkte besöka. Förhoppningsvis blir det pengar över för lite plast också.
Men jag kanske ska hoppa över plasten. På väg hem från Telford förra året blev jag stoppad i tullen. Dom såg väldigt konfunderade ut när dom rotade igenom mitt handbagage. Till och med kameran blev genomsökt. Jag hade köpt lite resin på utställningen och dofterna gjorde utslag på deras sensorer.
I fortsättningen får resin samsas med whiskyn i stora väskan.

#13: Terrorist! 

värst vad känsliga dom ska vara på flygplatsen
.