Mina byggen.
Jag har lagt upp några av mina byggen på min personliga sida.
Raldor

finfina bilder/modeller, ska själv snart börja bygga ihop en 222:a :)
/Thomas
Jättefina!
De såg ju väldigt fina ut. Gillar Beaufightern! :)
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Väldigt fina modeller!! Jag gillade Ford Deliveryn skarpt! Är det i skala 1:25? Planen gav också mer-begär! Hurricanen är ett plan jag tycker är starkt undervärderat.

#3 Serva-lack direkt från spray-burken. Perfekt för stora plan i natt-camo. Tyvärr så hade jag problem med Tamiyas dekaler som ville ramla isär hela tiden.
#4 AMT i skala 1/25. Jag gillar modellen och har två till på gång. En brittisk från Nord Afrika, och en Street-Rod. Ideer finns för ytterligare 3-4 kärror. Skulle vilja ha ett par figurer till krigsbilarna men det är väldigt dåligt utbud i 1/25-75mm.
Hurricane är en av mina favoriter och jag har fyra på gång. Två i 1/48 och två i 1/72. Dom blir säkert klara vilket år som helst.
Raldor

#5. Du kanske kan scratchbygga eller modifiera några gubbar i skala 1:25, såna där till garagedioramor etc..?
Hurricanen var ju slitvargen och stommen av jaktflyget i RAF, med långt fler nedskjutna plan än Spitfiren. Tycker om den lite kutryggiga siluetten…..
Jag håller ögonen öppna efter en Hurricane i skala 1:24, Airfix..
Missade en för ett tag sedan på Tradera!

#6 Annars har Trumpeter både Mk I och Mk II. Ska vara väldetaljerade efter vad jag har läst. Funderar på en MkII själv.
Raldor

#7. Aha! I vilken skala? 

#8 Hawker Hurricane Mk.I , Hawker Hurricane Mk.IIC/Tropical & Hawker Hurricane IID/Trop . Samtliga i 1:24. Priset hos Hannant's ligger på £60. Puma Hobby brukar dock ha dom för en betydligt lägre summa.
Mk IID är tydligen inte släppt ännu.
Raldor

#9. Tack för tipsen!!

Mycket snygga byggen! Det får det gamla propellerhjärtat att slå även om jet också har sin dragnings kraft!

//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Jag har inte vetat om det där med fotoalbum
förut,så nu har jag också lagt in lite bilder på pågående projekt.

#13 Tjusigt! En ny hjälm på gång?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Japp,nu blir det lite mer intressant med lite större projekt.