Rekommenderar en bra modellhemsida!
För er som inte känner till eller har hört så tipsade farsan om en tysk hemsida som han fann upp i en katalog han fick nyligen.
Hemsidan har allt man vill ha och önska sig, inte bara byggsatser utan även "OTROLIGT" mycket tillbehör. Tänker mycket på pansar-tillbehör de hade då de hade bra sortiment på metall-länkar i 35-skala.
Jag ska inte babbla på mer utan ni får titta själva och utforska, bra sida helt klart enligt min mening 👍
"It´s all about the details"! 
Tack för den, har letat efter en A7V i 1:35 och hittade denna här! 👍😉
Är det Tauros modell så vänta ett tag. Den är inget vidare och eftersom det är 100 årsjubileum på första världskriget kan man ju hoppas att det släpps en ny modell eftersom det kommit en del annat från den tiden.
#2 Även om den inte är 100% korrekt ser den ändå ut som den kan byggas ihop till en okej modell.
A7V ser ut att vara nåt kul att sätta händerna i.
Den har som ett "fult-fint" utseende av nåt slag! 😃
"It´s all about the details"! 
Nu är jag inte insatt i deras frakter men tror de har en minimifrakt om ca 15 Euro om endast ett ets-set eller en byggsats beställs så det görs bäst i att betälla mycket för att få ner fraktkostnaden. K-E
Sockelshop är inte billigast, men är väldigt välsorterade och har en hög nivå på service.

#3: Jodå, den går att få ihop en hyfsad modell av, har själv petat ihop en, men jag filade bort dom där jalusierna vid kulspruteportarna och satte dit bitar av rör så att det ser ut som på orginalet. Jag "snodde" iofs spännhjulet och banden för att ha till mitt St Chamond-projekt men dom är ersatta med scratch och grejor från skrotlådan. Från början var den enbart avsedd som donator till St Chamond-projektet men det blev så mycket över att jag byggde ihop den i alla fall
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus