Modellex
Här förvandlas män till pojkar
Här finns modelltåg, bilbanor och byggmodeller i massor. Tomas Brunneds hobbyhandel gör män till pojkar igen. Och efter åratal med butik i Örebro har Tomas flyttat verksamheten hem till Kopparberg igen.

Ny affär i Kopparberg
Minnesgoda kopparbergare kommer säkert ihåg att för så där en 20 år sen, fanns det en renodlad hobbyaffär i byn. Ägaren, Tomas Brunned, flyttade sen verksamheten till Örebro, men är nu åter på gång till Kopparberg.
Länk: Ny affär i Kopparberg

Synd för en annan, nu blir det ytterliga 16 mil TOR… men det positiva är ju att butiken finns kvar!
Stefan - Modellbyggare
Det blir långt att köra, men har jag vägarna förbi så tittar jag gärna in.
Kommer säkert ut med en kasse modeller.😃

#2: Och vill man slippa den för en del långa resan, så ska ju Tomas nu också börja med en webbshop.
Se där ja, kanon👍

Visst är det bra. 😃
Jaa verkligen.
Hur ligger han prismässigt?

Bra eller hyfsade priser har jag för mig, åtminstone när han hade butiken i Örebro. Jag har handlat hos honom flera gånger, både i Örebro och från lagret i Kopparberg under Marken (= Kopparbergs Marknad, då han dessutom hade fina extrapriser på det han plockat ut till stånden på gatan 😃).
Trevligt😃

#4 Vet du när han öppnar webbshopen?
Stefan - Modellbyggare

#10: Jag vet inte, men det ingår i hans planering för framtiden. Men du kan ju alltid kontakta Tomas för att kolla.
hehe när jag pratade med honom i örebro så verkade web shop väldigt startrek för honom,men vi hoppas på det bästa och att butiken i köppaberg får leva länge.