Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 3643 ggr
Jonssonligan
0

Balsaträ

Undrar om någon känner till var man kan köpa balsaträ i närheten av Skövde? Billigt ska det naturligtvis vara också. Vet att det fanns en gubbe i Skövde, som hade lite i källaren som han sålde, men jag hittar inte hans adress på nätet längre. Tror han höll på med modellflyg.

Postorder via nätet får ni gärna tipsa om, det är ju också användbart.

StefanW
0

Skall ta fram lite till dig när jag sitter vid datorn hemma…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Nore
0

Fråga efter Friberg på Skövde bil tror jag, han har gått över till naturliga byggen av plan, så det går få tag i honom på Skövde flygplats på kvällar o hälger, kanske du blir bjuden på en flygtur också.     NORE

StefanW
0

Kyoshobutiken i Skövde kanske har något!? Han säljer ju en del balsa modeller, dock är inriktningen på R/C. Brukar ibland köpa Humbrol sprayburkar och lim hos honom! Skall fortsätta att leta!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

RC-Webshop i Lidköping kan ha…  kollar vidare….

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

StefanW
0

#2 Tror att det är på verkstaden hos Peugeot i Skövde som han jobbar…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Hompe
0

Finns en modellhandlare i skövde han ska nog ha balsa Räcka ut tungan

Men det går inte hitta honom på eniro han är belägen i stan någonstans kan titta lite närmare på det , heter hobbybutiken svårt o hitta sen han sluta med webshoppen Ledsen

Jonssonligan
0

Tackar för alla svar. Jag ska se var det kan bli bäst pris.

KyoshobutikenLänken öppnas i nytt fönster i Skövde hade jag helt missat, trots att jag passerar den några gånger i veckan….

Friberg….Det hette min ju min chef som ogift, kanske är de släkt. Vill minnas att den gubbe jag söker, höll till på Blåbärstigen på billingesluttningen, men jag kan ha rört ihop det.

Postorder är trevligt, men ibland måste man klämma på sakerna innan man får en uppfattning om vad man vill/behöver ha.

Jag spejar vidare, tack så länge.

StefanW
0

#7 Kolla med gamle Lars han bor ju också på Blåbärsstigen och höll på med modellbygge (kanske gör det än!?) Han kanske vet var han finns idag!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare