Tamiya KV-1B 1/35
jodå den ser riktigt bra ut-
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Trevligt bygge som du har fått till bra. På nästa bygge så tycker jag att du skall försöka få till slitytor på banden. Banden som på denna vagn är helt i metall "polerar" de delarna av banden som berör marken så att de snabbt blir metall färgade. På insidan av banden så nöter bärhjulen på banden vilket innebär att de delarna av bandet som ligger an mot bärhjulen är mindre smutsiga./Roger
Att de yttre slitytorna blir blanka även i mjuk terräng syns tydligt på denna video.
Jag är nybörjare när det gäller pansar, men jag tycker att du lyckats bra. Ser fram emot ditt nästa bygge. Kul om fler tjejer bygger modeller.
Jag tycker att modellen är riktigt fin för att vara den första du gjort 👍
Tack för dom orden. Skall ta till mig det där om länkarna.
Finns det någon bra färg som efterliknar sliten metall? Hade varit kul att prova
Har börjat lite på min senaste skapelse nu. Får bli en Heller AMX 30 AU F1 1/35
Lite mera detaljer att sätta ihop Väldigt intressant än så länge.
#8 Jag brukar använda en hård blyertspenna för bar metall på larvband och liknande…
Riktigt snyggt bygge! Kul att du satt så hög nivå på byggandet redan från början och lyckats så bra med det. Det ska bli spännande att följa kommande byggen👍
Ser snyggt ut! Man kan inte tro Att det är ett förstabygge!
Tack så mycket
Jag hade byggt en revell polishelikopter innan. Den penselmålade jag blev inte alls bra, blev aldrig helt klar med den helt.

Snyggt bygge! 👍
helikoptrar tenderar att vara trökiga medans pansar alltid är roligt med tanke på alla diorama ideer man får.
Snyggt bygge👍 blir kul att följa i fortsettningen
Bra jobbat 👍
Första pansarbygget är alltid speciellt, med tålamod & övning så kommer varje nytt bygge att bli bättre allt eftersom. En bra start i vilket fall som helst!
Tack för alla fina ord. Man blir mer peppad på att bygga nu när man vet att man kör i rätt riktning.