1:72 F4U-5 Vought Corsair bytes
Hejsan
Jag har en Revell Corsair (art nr 04143) som jag vill byta bort. När jag köpte den begrep jag inte att det var post WW2 och jag bygger bara WW2.
Kartongen är öppnad men påsen med delar är det inte. Modellen är ovanligt bra för att vara Revell. Anständiga detaljer i cockpit och försänkta panellinjer et c.
Vad jag vill ha måste vara: 1:72, WW2
Önskelista: Cosrair, Zero, P51, Seafury, Hellcat
Jag finns i Göteborgstrakten.
Jag är medveten om att det inte är någon ovanlig modell så om ingen vill byta kan jag tänka mig att sälja den, bara den får ett hem där den blir uppskattad
.
/Målberg
Jag har tyvärr inget att byta med, men kan tänka mig att köpa den beroende på priset.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#0 Skall kolla vad som finns på hyllan! Intresse finns!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Hej Azgaron
Hoppas du kan hålla dig lite. Jag ger det gärna några dagar bara för att jag tycker att det är spännande att se vad som kan dyka upp i byte. Om det inte blir något byte skall du få ett bra pris och förtur för att du var så grymt snabb ;).
/Målberg
Tack! Jo jag förstår att du helst väntar på nått lämpligt bytesoffer eftersom det var ju det du skrev att du ville i första hand.
Jo det gäller att vara snabb om man vill ha nått 
Azgaron
jag hadde en sea fury från frog men den har jag bytt bort men dom är nog också post war! (korea) min var det ialla fall
//pebben
Bump.
Hittade du något att byta med, Stefan? Det behöver inte vara på önskelistan. Det behöver bara vara WW2 och 1:72.
Sedan jag lade ut tråden har jag lärt mig att ingen Sea Fury togs i bruk i fientligeheter under WW2
. Så det kan bli!
Om inte släpper jag den till Azgaron om intresse kvarstår och om vi kommer överens 
#6 På det svarar jag att intresse finns fortfarande om inte Stefan hittar nått att byta med. 
Azgaron

#6 Azgaron kan få förtur! Har inte kommit igenom alla lådor (håller på att organisera om i hobby rummet!)
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
#8 Tack Stefan! 
Azgaron