Nytt diorama
Trevligt bygge, ser mycket lovande ut!!
det ser riktig bra ut änn så länge :)
gillar kaminen det är sånna detalier som kommer att lyfta dioramat.
kommihåg att ha mycket bråte och grus stenar och andra byggnads rester, då du har ett så bommbat hus.
ska bli kul att följa det här projektet
Snyggt!
Tack för alla tips, klurar just nu på det där med bråte å rammel, har fixat det där med grus och stenar blir en del trä bjälkar också men har liksom kört fast.
Snyggt ska det vara ljus under också?
Japp det blir 2st lampor, har ej bestämt om de ska sitta i taket eller på väggen å lite mer bråte blir också.
Härligt med ett pansardiorama, du har verkligen fått till rökröret och kaminen i bild #8 och väggen i bild #12 är verkligen snygg, ser ut märkena efter formvirket. Det här blir snyggt med alla detaljer 👍
Mer bilder! 😃
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Hej på er alla plast älskare! Har dykt upp en del andra saker,( vatten skada i källaren i huset som vi hyr å vi har skaffat eget hus + att jag har startat eget företag) bortsett från det är allt sig likt, men jag lovar att jag uppdaterar med nya bilder så fort jag hinner.
Med vänlig hälsning Magnus
spännande bygge, ska blir roligt att se slutresultatet. mitt nästa diorama är ett stadsdiorama så man blir väldigt inspirerad av detta.👍
Härligt, den här får du till bra 👍
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Snyggt gillar vädringen på pansar vagnen. En sak bara vattnet i kloaken ser för blå ut en skvätt med brun färg kanske skulle vara bättre.
Med tanke på att himlen saknas🙂
Tack för era komentarer, bra observerat där Jarl har klurat på det skälv också så det blir en förnedring där helt klart👍
Ops ett tryckfel har dykt upp🤪 menade förändring, vattnet i kloaken startade som ett test att jobba med latex fog å det tyckte jag var riktigt ok att jobba med.
Det kanske inte syns så mycket med andra våningen på!
Annars har du fått till vattnet är det av latex?
Japp sådan man kan köpa på olika färg butiker fungerade super bra tycker jag😃
redigt snyggt dio, gillar idéen! :)