Mina obyggda modeller

En hel del fint där, tunnan! T.o.m. jag som är rätt hårt inne i 1/48 hittar en del som jag blir avis på. 😜
Jasså, vilka är du sugen på?🙂
Det var en rejäl samling!
Du har att göra tunnan🙂
Ja, i händelse av en global styrenbrist har du ditt på det torra, Tunnan! 😃
Ända upp till taket, man blir sugen på att bygga. Vart bor du någonstans , så man kan bättra på inbrottsstatistiken.
Du har meddelande :)
BLIR dräggel sugen på dina panzers.
Ser att jag missat en hylla med modeller.
Aja den kommer senare😉

#16 Tja, Mosquiton, 190-A8:an, Salamandern, Tiger I:an och den ryska jeepen är tuffa allihopa…. 😀
Bara en fråga av nyfikenhet, varför köper man ett halvt dussin draken? Var det bra pris, hade man tänkt att bygga från olika flottiljer, varför?🤔
Annars så har du en mäkta cool samling, och det är skönt att veta att man inte är ensam 😃
Surrounded? Great then we can attack in any direction!
Inspirerande att se såna bygghögar! 👍 F-4:an och P-47:an från Tamiya i 1/48 såg intressanta ut.
Herregud va många du har, hur många är det totalt?
Jag såg då många jag blev sugen på att bygga.
Rikitgt fin samling är det jag vill säga! 😃
"It´s all about the details"! 

Mäktig samling Tunnan! Mig intresserar mest 1/72-grejorna då. Mycket intressant där!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Tja varför samlar man på många Drakar ja ???
En har jag fått, ööhh nä…två har jag fått tror jag.
Sen är tanken att bygga flera olika versioner och då hasegawas eller nu mera revells drake är bra mycke bättre än Airfixs drake.
Tunnan men detta kan ju du själv bygga så varför????
Har själv förövrigt en sjukt stor bygghög vart det gäller bilmodeller ca 220-260 har tappat kollen liksom!!!!🤐
Jösses vilken samling😃
Vad döljer sig i den stora Zveda lådan längst ner på golvet i bild 5?
Fast jag blir sugen på Dragon pantern och tigern!!!

Mycket härlig samling Tunnan :)
Jo du Tunnan du är ju min förre detta jobba kompis, fast jag vart inhyrd via lernia, så jag hoppas bara du mår bättre nu kompis!!
Jo jag är sugen på pantern och tigern (#5) plus det vi har sagt sen innan, bara så du vet mannen!!!!🤪 detta fixar vi annars via Bert eller nån skum person som kallar sig Wildesau jo han vet vem jag är, å ja vet vem den mannen är!! jag pm:r dig snart!// Micke
#34 Du får bygga riktiga bilar istället 😃
http://www.griffinmodels.com/griffin-models-diecast-catalog.html
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus