Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1440 ggr
Azgaron
0

Nytt i bygghögen - Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag fortfarande väntar på min Brewster Buffalo och lite annat smått och gott, så kan jag kanske passa på att visa den här som jag skaffade för ett litet tag sen.

Sen är ju frågan om den blir byggd. Skulle nog helst vilja ha en till Glad

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

Lite knäpp som jag är, så är just de tidigare T-bird inte min favorit, men grillen är inte så dum! Flört

Azgaron
0

#1 Jag tycker att det är en lite kul pryl och limited edition också. Långa ben har hon med Glad

Azgaron

ElLobo
0

#2: Jodå, benen duger! Och jag får hålla med om att kul och ovanliga modeller är något som verkligen drar.

Azgaron
0

## Jo det är kul med lite udda byggsatser. Det blir några ibland. Har bl.a. en gigantissk bönsyrsa liggandes nånstans.

Azgaron

ElLobo
0

#4: Låter intressant! Den ser vi fram emot när den tiden kommer!

Azgaron
0

#5 Det gör den nog nångång. Tyvärr så hör väl bönsyrsan till avdelningen påbörjade den med Glad

Azgaron

Azgaron
0

Den här kom på posten idag.

Ser väl trevligt ut, men bilden är tagen från tradera, och den var betydligt knöligare när den kom hit. Säljaren tog 100:- i frakt och emballage. Kartongen är inte alls så stor som man kunde tro, utan bara 24x36x6 cm, vilket iofs räckte för att jag skulle behöva hämta den. Jag kunde inte se hur mycket frakten gått på, men antagligen inte mer än 55:- och emballaget bestod av reklamblad och lite tejp. Dessutom var den påbörjad, vilket inte framgick av auktionen. Rent ut sagt oförskämt! Så om jag inte får pengar tillbaka så får han en stor fet negativ, med risk att jag får en själv i retur Ledsen

Azgaron

Hompe
0

Oj vad tuff kartong ser ut som en 50års byggsats Skrattande Den måste ha några år på nacken häftig maskin där den ser jag framemot att se in the works Flört

ElLobo
0

#7: Ja, det var dålig stil av säljaren! Om du inte blir kompenserad så startar vi dessutom en tråd med dåliga handlare! Och sprider till andra forum.

Azgaron
0

#8 Jo den ser onekeligen tuff ut. En av anledningarna till att jag köpte den. Dessutom är den ju i 1/32 så det är ju inte fel. Jo antagligen har den ett antal år på nacken. Lär visa upp den när jag kommer så långt.

#9 Det kan man ju säga. Han hade mycket mer som jag egentligen ville bjudit på. Kanske tur man inte gjorde det. Glömde skriva att beskrivningen saknas också. Jo vi får väl se vad som händer. En tråd för dåliga säljare kanske är en bra idé. Såg att de varnade för nån snubbe (ebay-säljare) på FSM. Sånt är alltid bra att veta.

Azgaron

ElLobo
0

#10: Ja, sådana  trådar finns på många forum, och är inte alls dumma. Likaså finns det ju trådar med bra säljare, men är det ingen som har varnat för någon, så borde den säljaren i alla fall inte vara känd som dålig.

Azgaron
0

#11 Jo det brukar ju finnas det, och även som sagt för bra säljare. Får se hur det går. Han hade ju ett helt gäng modeller ute, och jag har inte sett till snubben på modellavdelningen tidigare. Han hade iofs mig veterligen inga negativa tidigare.

Azgaron

Sven-Erik
0

#12. Hallå Azgaron! Så det var du som köpte den här modellen?
Jag var själv så sugen på den, men missade när den avslutades.
Kanske tur då??? Jo, han hade en massa spännande modeller som verkade som rena fynden. Men där ser man…..Undrar vad de andra köparna har för omdömen?? Fot i munnnen

Azgaron
0

#13 Jepp! Jo det kanske var tur. Han hade som sagt en hel del spännande modeller. Jag var väldigt sugen på tigrarna och Matildan och Bf109an, men tyvärr så tillät inte nån av regeringarna att jag gjorde några större utsvävningar. Glad Nädu, det kan man ju fråga sig. Jag får återkomma när jag vet hur det gått. Har inte kommit på hur jag ska skriva än.

Azgaron

Sven-Erik
0

#14. Jag håller tummarna!! Hoppas att det löser sig!
Vilken skala var Bf109:an i?

Azgaron
0

#15 Tack, det hoppas jag med. 1/32 den också. Tror den gick för under 150:- Vilket hade varit acceptabelt. 66:- vann jag Typhoonen för. Sen knep jag en Hornet (1/72) av en annan säljare för 3:- Glad

Azgaron

pebben
0

#13 jag vann 3 av hans auktioner jag fick betala 150pix i porto för allt! jag fick även skuta på betalningen till lön så allt är inte skräp men får återkomma med vad som är i lådorna när dom kommit.

då jag hadde ett bud på denna typoon så var det väl tur att jag blev överbjuden

//pebben

ElLobo
0

#16: Jaså minsann, det var du det! Skrikandes 

Nåja, bättre du än många andra! Jag hade inte möjlighet att kolla budgivningen mot slutet! Grattis i alla fall! Glad

Azgaron
0

#17 Nä det är det säkert inte. Att den är påbörjaf och saknar beskrivning kan jag leva med, men det borde stått i beskrivningen. Kolla frakten sen när de kommer, för han tog ut för emballage och reklamblad kostar inget. Jaså det dig jag bjöd över Glad

#18 Ja, tydligen Glad Nä ibland blir det ju så att man missar budgivningen. Tack!

Azgaron

StefanW
0

Det vore bra med en tråd med "dåliga" säljare, så att inte fler gynnar någon som inte är seriös. Lika väl som vi talar om bra handlare…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

Nu har jag gjort en tråd som ska behandlar Dåliga säljare, och en som behandlar Bra säljare.

Azgaron
0

#21 Bra!

Azgaron

pebben
0

#19 det står klart och tydligt att sälgaren svarar för att objekts beskrivningen stämmer!  och självklart ska det stå att ritningen saknas! likasom att det är påbörjat! du bjöd ju på en obyggd modell. jag ska erkänna att jag blivit lite orolig nu för hur det kommer att se ut i mina lådor!? har ju handlat för nästan 1200:- nå får återkomma till det senare!

var den mycket byggd?

bra med +/- tråd

//pebben

Azgaron
0

#23 Å huh! Ja bäst du kollar ordentligt, men du kanske har bättre tur. Ja det var ju det jag trodde och förväntade mig.

Nä, det är nog bara målat vad jag kan se, så det klarar sig ju, men jag kan inte kolla om det är nått som fattas, även om det inte ser så ut. Det trista är att få reda på det i efterhand.

Azgaron

pebben
0

#0 jag har en monogram katalog från -89 där är din t-bird med

//pebben

Azgaron
0

#25 Kul! Några år har den ju på nacken. Skulle vara kul att veta vad den kostade då.

Kollade förresten vikten på Typhoonen idag och den vägde ganska exakt 400g. Det innebär totalt 44:- eftersom den räknas som för stort att delas ut. Alltså eftersom jag inte tänker betala för gratis emballage återstår 66:- som jag gärna vill ha tillbaka.

Azgaron

StefanW
0

#26 Då får vi se om han vill hamna i tråden med Bra eller Dåliga säljare…

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#27: Smart! Lite extra argument vid övertalningen skadar aldrig! Glad

Azgaron
0

#27 Ja, vi får väl se som sagt.

#28 Nä det kan nog behövas. Jag vill ju helst formulera det på sånt vis att han inte tar alltför illa vid sig och blir arg. Jag ser ju hellre att det går att lösa till bådas fördel dvs positivt omdöme, både här och där.

Azgaron

Azgaron
0

I går så ramlade (bokstavligen) den här in Glad

Så nu har jag F-18 i tre olika skalor, c-dur, g-dur och d-dur Glad

Nu väntar jag bara på att Buffalon ska dimpa ner. Ingen annan som köpt nått kul att visa upp?

Azgaron

ElLobo
0

#30: Nej, inget än så länge! Men det fanns en Hornet som jag var intresserad av … Flört

StefanW
0

…då får man väl krypa till korset och visa vad som "råkade" följa med hem! Att nästa års tema på Grevens Glue Galore är skala 1/32 är en ren tillfällighet…

Glad

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a5c8145a-778e-407a-a686-a28fe48c8265&Filename=Hova Riddarvecka 037.jpg)

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#32: Intressant byggsats! Jag gillar speciellt brandbilen.

//ElLobo, som är lite svag för utryckningsfordon och som jobbar inomhus och slipper vara ute i störtregnet och åskovädret …

StefanW
0

#33 Regnar det hos dig? Trist! Här är det uppehåll och +20…

Önskar att det fanns mer modeller till eländesfordon, har väl alltid gillat dem sedan man var en liten parvel. Önskar bl.a. att man kunde få tag i en bil som man hade i metall när man var liten. Jo-Han finns, men tycker att det är liiite mycket med över 500;- för en modell av en ambulans.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#34: Nu är åskan på avstånd, regnet har upphört, solen skiner och värmen finns! Kaffe i muggen och fötterna på skrivbordet! OK då, det sista var kanske inte sant men det lät bra! Glad

Ja, priserna på just de modeller man är ute efter har konstigt nog en förmåga att raka i höjden. Och när man väl har köpt DEN modellen, så finns hur många som helst till salu. Billigt!

StefanW
0

#35 Skönt att solen även skiner på dig, jag skall ta en tur med barna och "smuggla" med lite badkläder, så de får något kul att göra idag…

Ja, prisbilden är inte så kul, men man hoppas att man "springer på" någon då och då där nivån inte är för hög!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Hompe
0

#36 bäst du skyndar innan åskan kommer hit verkar dystert på väderfronten får nog bli hobby idag.

#32 Japp den där firegrejerna ser intressant ut kanske går göra ett diorama som om bussen har börjat brinna Räcka ut tungan  Har du några planer för byggsatsen?

ElLobo
0

MIG hade ju ett väldigt snyggt utbränt bilvrak, och nästan rätt skala (1/35) men lite fel i tid.

StefanW
0

#37 Brandbilen kommer att bli som på bilden! Omnibussen däremot har jag för mig var med i WW1 som trupptransport, så det är inte klart att den blir röd….

#38 Den har jag tittat på med!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

#31 Har du missat en Hornet, så synd Cool Jag lovar att berätta hur den var att bygga Glad

#32 Kul byggsats! En hel del nostalgi. Byggde bussen i militärversion en gång i tiden. Förhoppningsvis kan man kanske få ihop nått kul i 1/32 till Greven nästa år.

#38 Kul med en modell på ett vrak. Snyggt med de utbrända sätena.

Azgaron

ElLobo
0

#40: Tack så mycket! Glad Det var … vänligt!

Ja, jag gillar också de utbrända sätena. Stiligt!

Azgaron
0

#41 Förlåt, jag kunde inte låta bli. I de flesta fall brukar jag ju inte komma i kontakt med de jag eventuellt bjuder över, eller för den delen förlorar mot. Här verkar finnas ett helt gäng Glad

Ja de sätena hade nog varit en lagom utmaning för en scratch-byggare.

Azgaron

ElLobo
0

#42: Ingen fara! Nej, det är ju oftast efter ett tag på en del forum, som man upptäcker att man faktiskt känner någon som bjöd över eller under på vissa auktioner. Jag tror det är på ScaleRacers de har meddelat varandra sina respektive nick, bara utifall att.

Azgaron
0

#43 Nä det är ju sant. Kan kanske både vara för och nackdel att veta.

Azgaron

StefanW
0

#44 Tror att det mest är av godo att veta de andras nick…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

ja så gorde ju några av oss också för ett tag sedan det tyckte jag var jätte bra! för då kunnde jag spionera på angelwind hehehe!

//pebben (en spjuver)

Azgaron
0

#45 Jo kanske det. Nåväl, på evilbay har jag samma nick som här och på tradera Mr Flip

Azgaron

Sven-Erik
0

#46. Ja, det gjorde du pebben!! Kunde inte hålla någonting hemligt! Mitt liv var som en öppen bok….Fot i munnnen

Azgaron
0

Liten uppdatering om Typhoonen. Jag skrev till säljaren och klagade. Han svarade att de (posten) sagt att den inte gick att skicka som brev och att han fått betala 130:- Låter väldigt konstigt tycker jag. I såfall skulle han ju betalt mer än han krävde av mig. Ska banne mig åka iväg och fråga.

Azgaron

ElLobo
0

#49: Finns det inga frimärken eller annan notering på omslaget (om du har kvar det) som gör att du kan spåra kostnaden?

ElLobo
0

Ett tips till alla som köper och säljer i Sverige:

Tänk på att skulle det bli ett paket som väger mer än 2 kg, så blir det billigare att skicka med BussgodsLänken öppnas i nytt fönster. De är dessutom många gånger både snabbare, säkrare och dessutom trevligare än vad posten är. Vi skickar privat mycket paket via Bussgods, och köper jag mycket av någon säljare, så brukar  kontakta denne och be att de skickar med Bussgods. Liksom jag skickar stora och tunga paket via Bussgods till köpare som handlat av mig.

Även färdigbyggda modeller har gått utmärkt att skicka fram och tillbaka mellan mig och byggaren för vidare befordran till utställning utan problem!

StefanW
0

#51 Låter som ett bra förslag! Att få saker via posten vet jag hur det är….bl.a. en dator som de "råkat" köra en pallgaffel igenom! Men det har hänt att de lyckats också!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#52: I sådana fall hjälper det inte hur hård disken än är! Flört 

Var du förresten ute och spanade in rekordtåget när det drog förbi?

Azgaron
0

#50 Där finns en vit etikett med en poststämpel och en stämpel där det står Sverige, med en bild på en postbil och så står det nått under. Jag får nog ta med paketet och omslaget och fråga. Jag har ju fått hem betydligt större paket för endast 55:- i frakt så nånstans är det ju fel.

Jo, bussgods funkar bra. Dock är det ju inte alla som har den servicen.

Azgaron

ElLobo
0

#54: Om det är säljaren du menar så tycker jag det är lite dålig stil, speciellt om kunden ber om det.

StefanW
0

#53 Nä, hårddisken höll inte och det hjälpte inte med brandvägg heller! Skrattande

Vilket av dem? Fundersam

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#56: De pratar om ett på nyheterna idag. Nytt hastighetsrekord: 282 km/t.

SVT text blad 2

Aftonbladet

Azgaron
0

#55 Om du menar bussgods så har jag fått intrycket att det inte finns överallt. Såg en säljare som tog 30:- extra för att skicka med bussgods. Men visst ska man kunna be om de och få det om det finns tillgängligt.

Azgaron

StefanW
0

#56 Det är en populär sträcka att testa på, för emellan Skövde och nästan ända upp till Hova så är det en lång raksträcka hela vägen! Såg på förra försöket och det var ju "bara" en km/h långsammare….

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#58: Nej, Bussgods finns inte överallt, men å andra sidan det gör ju inte posten heller. Bussgods har ombud lite varstans, men det är klart inte överallt. Extraavgiften kan man ju förstå om man som försäljare måste åka ett par mil för att lämna in försändelsen. Ombud finns listade på Bussgods hemsida. Men kanske måste säljaren ändå åka en bit för att kunna lämna in ett paket om det inte går med lantbrevbärare eller liknande.

Dessutom, även om det kanske tillkommer en extraavgift, så kanske det jämnar ut sig om man har hämtningsställe för Bussgods på ett ställe närmare än något av postens ombud.

ElLobo
0

#59: Ja, det är ju Sveriges längsta raksträcka för järnväg.

pebben
0

#49 det låter konstigt! men vi har posten i en ica butik och när man ska posta säger dom rätt offta att det är för stort att gå som post! men då påpekar jag att det gör det visst först då tar dom fram måttbandet och mäter och hitils har jag hafft rätt! lite beroende på vikt så går lite större modeller på mellan 55 till77:- medans paket ligger på 125/150:- så det är ju en viss skillnad! dragon lådan jag skickade till sven-erik som är en rätt stor låda men vägde under 1 kg kostade 55kr att skicka så han har jag lurat på 11kr! hehe! nå han får tillbaka dom naturligtvis!

pebben

Azgaron
0

#60 Man får väl ta det som finns tillgängligt. Men det är ju inte kul om extrakostnaden äter upp det man tjänar på att skicka med bussgods.

#62 Vi har också utlämningställe på ICA, men jag hämtar ju mest ut. Jag kan tänka mig att de inte har samma koll kanske. Det är ju möjligt att han blivit lurad när han skickade. Vet ju inte om det går att lösa.

Azgaron

pebben
0

tycker ändå det låter konstigt! om inte annat att det kostat 130:- 125 / 150 är dom paket priser jag känner till!  men har svårt att förstå varför det inte gick att få iväg som A-post det är det jag brukar skicka som i alla fall

största mått för 1 klass brev L=600mm längd+bredd+tjocklek=900mm och att det inte får väga över 2 kg ligger det inom dessa ramar får det gå som brev (postens tabell 2006 ) men sen kan ju han ha blivit lurad för att dom inte orkade mäta låter konstigt kanske men sådant händer dagligen 

//pebben

Azgaron
0

#64 Jo det låter ju lite konstigt. Som det låter på honom skulle jag ju ha betalt för lite. Kom tyvärr inte iväg idag men jag ska ta med paketet och fråga.

Azgaron

StefanW
0

#65 Det blir spännande och se var detta slutar!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

nu har jag hämtat mitt paket! det var med en viss oro jag uppnade lådan! men puh! total jackpot!

//pebben

StefanW
0

#67 Ett paket! Det måste ha varit som att slå sönder en pinata!!

Skrattande

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

#67 Nice! Det ser ju mycket trevligt ut!

Azgaron

pebben
0

tigern uppe till vänster i bilden är bara locket till dom påbörjade figurerna!  ingen tiger i 1/35 alltså!  M4 sherman var en mt serie dvs med en el motor en riktig raritet alltså! med alla delar inplastade fortfarande sedan 70 talet bara den är nog värd en 400/500:- för samlare. schimmwagen är den gamla versionen som inte tillvärkas längre och är som ny! sdkfz 222 finns i ny utgåva men värkar vara slut! men av boxen att döma så är denna en äldre modell  airfix HO cowboys är från 1975 tyvärr är det lite målning påbörjad men i gengäld sitter figurerna kvar på stammarna  alla byggsatserna ligger delarna i sina påsar så jag hadde tur! är faktiskt ute och går på moln just nu!

//pebben

ElLobo
0

#67: Vilken drömhög!

StefanW
0

#70 Vad kul! Nu behöver du inget lim ikväll för att kliva runt på små rosa moln…

Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

jo nu klarar jag mej några dar! men jag har även köppt en typhoon i 1/72 för säkerhets skull hehe! jag menar tänk om modellerna tar slut före lön? huga!

//pebben

pebben
0

det sitter prislappar kvar på några av dom!  tänk nu på att mt serien med motor var lite dyrare än mm serien men min sherman kostade 35:- och pansarbilen 222 gick på 20:- 7.5paken 12.25 mg troops gick på hela 12.75 mm det var tider det hehe!Fot i munnnen

//pebben ps med dom priserna så undrar hur våra modellhyller skulle se ut i dag hehehe!

ElLobo
0

#74: Överfulla och dingnande! Skrattande

Sven-Erik
0

"Dräggel"!!!!! Vilken Julafton pebben!!!!! Köpte du upp hela Tradera den här gången???

pebben
0

haha! nä det här var tre auktioner i paket med några dublätter som följd! men ingen kubelwagen snyfft! men jag knep en tamiya schwimmwagen å en sådan hadde jag ingen så det var bra! (den gamla som inte görs längre då förstås! och det är trevligt att ha lite nya dammsamlare! och vem vet någon blir kanske byggd en dag?!

//pebben

Azgaron
0

#77 Det får man väl hoppas att nån av dem blir och att vi får se dem här Glad

Azgaron

Azgaron
0

Jag var på posten och frågade och de bekräftade att modellen gått som brev och inte paket. Kostnad 44:- Så jag skrev till säljaren och igår svarade han att han misstagit mig för nån annan och att jag skulle få tillbaka mellanskillnaden när han kom tillbaka på fredag.

Får väl se vad som händer och hoppas att det stämmer.

Azgaron

ElLobo
0

Hoppas som sagt att det stämmer. Det är ju inte meningen att man ska behöva dubbelkolla portokostnderna från säljarna. Jag gillar inte säljare som försöker ta igen låga bud på modeller med högre kostnader på frakten. Säljare med "Seller's Standard Rate" blir jag alltid skeptisk mot!

Azgaron
0

#80 Nä det är inte kul med säljare som tar ut en del av priset i frakten. Kollade på en saxofon på ebay som hade utrop på runt tio dollar eller nått sånt. Frakt 400 dollar! Fundersam Det är ju vad en ny billig sax kostar här ungefär.

Håller med om Standard rate. Iofs brukar jag fråga om det inte framgår vad frakten går på.

Azgaron

ElLobo
0

#81: Ja, i de flesta fall brukar jag också skicka iväg en förfrågan. Då slipper man otrevliga överraskningar.

Azgaron
0

#82 Jepp, det är nog säkrast! Får nog börja göra det på tradera också.

Azgaron

Azgaron
0

Inte i bygghögen men väl i mailen. Idag fick jag en scannad kopia av instruktionerna till Typhoonen Glad Fick det av en snubbe på ARC. Det lönar sig som sagt att vara medlem på flera forum.

Azgaron

StefanW
0

#84 Där är en av alla fördelar med att titta in på olika forum!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

#85 Jepp, precis!

Det syns verkligen att det är en gammal Revellbyggsats Glad

Azgaron

ElLobo
0

Och på månadens sista dag ramlade det in en modell i brevlådan. Det var en M113 ACAV (ESCI 8601 i skala 1/72) som jag fick av Lars Jonasson i Vallentuna. Och inte kostade den något heller! Heder åt sådanna modellbyggarekamrater! Tack så mycket!

Azgaron
0

#17 Inte illa! Grattis! Inte var dag man får byggsatser av folk. SYnd att man missade snubben som skänkte bort en hel låda på IPMS Stockholm.

Azgaron

ElLobo
0

#88: Ja, jag håller med. Ändå tycker jag att man försöker hålla koll på det forumet så ofta det går.

Fast jag hade tur i julas! På ARC var det en som för andra året nu skänkte iväg en massa byggsatser. Både 1/72 och större, och med flygfrakt också. I år hade jag tur att vara en av de lyckliga och fick dagen innan julafton en Tu-16K10 Badger C (Trumpeter 1613 i 1/72) i brevlådan. Det är också en byggare som gläder många andra!

StefanW
0

#88 Sådant kan göra att man får en tår i ögonvrån (av glädje) Godhet är inte egenskap som alla har…

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#90: Så sant, så sant!

Den stora Badgern ska jag ha med i ett GB på ARC som börjar den 20 augusti.

Azgaron
0

#89 Jo, det brukar jag med, men kanske inte altid så lätt att hålla koll halv ett på natten.

Då kanske man kan hoppas på lite tur nu när man gått med i ARC. Ska få en artikel om F-15 Streak Eagle av en snubbe där. Det finns juste folk lite här och var. Får ju inte glömma att jag fått både bakvagn och dekaler av medlemmar härifrån - Stort Tack Stefan och leo!

Azgaron

Azgaron
0

Sådär, nu har äntligen mitt mellanhavande med traderasäljaren nått sitt slut. Han hade betalt in mellanskillnaden till mitt konto.Glad

Nu återstår bara att komma på hur man ska skriva hans omdöme.

Azgaron

StefanW
0

#93 Det får väl bli ett medelbetyg då du fick säga till om den felaktiga porto kostnaden, det som höjer från botten i mina ögon är att du fick tillbaka mellan skillnaden!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

#94 Jo helt klart gör det ju det. Tog ju lite tid men det löste sig till slut, och beskrivning har jag ju ocskå, så nu är det mesta frid och fröjd. Glad

Azgaron

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.
Inlägget är låst för nya kommentarer