RSO
ett udda fordon i Vermachts portfolio.
RSO Steyer full track tractor, användes som support- och lastfordon på alla krigsfronter. Till skillnad mot de vanliga lastbilarna Opel Blitz eller Mercedes 3000 kunde denna ta sig ända fram till artelleripjäserna i svår terräng utan lika stor risk att köra fast.

Är det en Tamiya 1/35?
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

jepp!

Vädringen gillar jag skarpt! Som t.ex. hur vindrutetorkarna försökt få bort all smuts, men utan att modellen är "doppad" i lera! Ser narturligt ut. Jag är även förtjust i olika underhållsfordon som finns runt omkring och inte bara själva pansarvagnarna. Fotot, har du lagt på något filter, för att få det att se "gammalt" ut? Trevlig effekt!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

nej fotot blev faktiskt så utan at passera photoshop, för mig som jobbar i grafiska branschen brukar vi kalla sådan effekt för duplex. jo den ska se sliten ut men inte nedsmutsad med lera mestdels bara avskavd färg osv
thomas
Intressant fordon,och mycket snyggt byggd och vädrad model!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

thanx bud 
dom är ju så härliga tror jag får skaffa en sådan eller en wooden cabin (effterföljaren) snyggt jobbat cybermannen!
//pebben
Den va redigt snygg! som sagt rutorna tycker jag är en härlig grej o ha på sina modeller ser verkligen skitig ut den va jättefin.