Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1210 ggr
cyberdemon
0

RSO

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ett udda fordon i Vermachts portfolio.

RSO Steyer full track tractor, användes som support- och lastfordon på alla krigsfronter. Till skillnad mot de vanliga lastbilarna Opel Blitz eller Mercedes 3000 kunde denna ta sig ända fram till artelleripjäserna i svår terräng utan lika stor risk att köra fast.

StefanW
0

Är det en Tamiya 1/35?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

cyberdemon
0

jepp!

StefanW
0

Vädringen gillar jag skarpt! Som t.ex. hur vindrutetorkarna försökt få bort all smuts, men utan att modellen är "doppad" i lera! Ser narturligt ut. Jag är även förtjust i olika underhållsfordon som finns runt omkring och inte bara själva pansarvagnarna. Fotot, har du lagt på något filter, för att få det att se "gammalt" ut? Trevlig effekt!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

cyberdemon
0

nej fotot blev faktiskt så utan at passera photoshop, för mig som jobbar i grafiska branschen brukar vi kalla sådan effekt för duplex. jo den ska se sliten ut men inte nedsmutsad med lera mestdels bara avskavd färg osvCool

thomas

Azgaron
0

Intressant fordon,och mycket snyggt byggd och vädrad model!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

cyberdemon
0

thanx bud  Generad

pebben
0

dom är ju så härliga tror jag får skaffa en sådan eller en wooden cabin (effterföljaren) snyggt jobbat cybermannen!Fot i munnnen

//pebben

Hompe
0

Den va redigt snygg! som sagt rutorna tycker jag är en härlig grej o ha på sina modeller ser verkligen skitig ut den va jättefin. Glad