Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 680 ggr
cyberdemon
0

semestertips!?!

Är det någon som varit på pansarmusét i Axevalla? kikade på deras hemsida och undrar egentligen om det är värt 20-25 mil bilfärd i sommar.Om inte annat så finns väl Skara sommarland kvar och det ligger nog inte så längt därifrån  :)

//Thomas

StefanW
0

Det ligger nära varandra och ja, jag tycker att det är värt ett besök. En av de stora fördelarna är att amn kan krypa runt och fota hur mycket man vill. Liten reservation för färger som kanske inte alltid är 100% rätt. Sedan bor inta jag så där vansinnigt långt därifrån….

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

cyberdemon
0

ok då får det bli så, kamera, knäskydd, badbyxor och en påse bullar ;)

//Thomas

ElLobo
0

#1: Nu är det några år sedan jag var där senast, men det var åtminstone då värt besöket. Dessutom tycker jag att du ska kolla upp om Garnisonsmuséet i Skövde kan vara öppet. Det går att kombinera med de andra aktiviteterna också om du har tid över. Inga fordon men väl värt besök det med.

Förresten är Pansarmuséet på gång att flytta till Strängnäs, så i framtiden blir det bökigt att kombinera med Sommarland …

starhawk
0

Jo då jag tyckte att det var helt okey när jag var där, men nu när man varit på Bovington Camp tanksmuseum i England så känns det ovanligt pluttigt.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

StefanW
0

#4 Lyckost!

Stefan - Modellbyggare

Hompe
0

#4  Blir avundsjuk Gråter

starhawk
0

Jag är lite fräck, så jag kan tillägga att det var tredje besöket på Bovington.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

StefanW
0

#7…Ja, det var som att strö salt i såren…Skrattande

som önskar att komma till England innan pension…(Telford m.m.)

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Hompe
0

#8 mums goodwood festival of speed skulle jag vilja tillFörvånad

TommiN
0

Jag var i Finland hela förra veckan,och jag och min kusin gick en såkallad soldatstig,där finnarna och tyskarna slogs mot varann,där kunde man fortfarande se skyttevärn,bombnedslag,och en massa tomma konservburkar,måste ha varit hungriga killar,jag tog några bilder därifrån,stället låg ungefär 5 mil från Rovaniemi.

ElLobo
0

#10: Mycket intressant! Gör gärna en tråd om detta med lite bilder, eller skicka över text och bilder till StefanW eller mig,  så kan vi göra en artikel av det hela.

TommiN
0

Jamen det kan jag göra,jag kan starta en tråd om detta.