Annons:
Etikettallmänt
Läst 679 ggr
Janne Nilsson
2020-12-28 16:03

MJ Hobby.

Inte så jättestor nyhet men kanske inte alla känner till det.
https://www.mjhobby.se/

Ovan nämnda butik har börjat ha ett riktigt bra sortiment på plastmodeller och framförallt tillbehör som färger, slip, tejp, lera, penslar, Airbrush, spackel, klister, balsa, furulister, PC osv.

Kan vara värt att tänka på med Wentzels frånfälle.
Dom har även postorder.

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

MJhobby.se - Välkommen till Sveriges mest välsorterade modelljärnvägsbutik. Beställ direkt via vår web-shop, enkelt att betala med kort eller faktura eller besök vår stora butik på 800m2 i Västberga-Stockholm. Vi säljer de flesta modelltågsfabrikaten och kan erbjuda dig det mesta i modelljärnväg.
Annons:
[Hayabusa]
2020-12-28 16:16
#1

Har under snart 2 år handlat hos dem ett antal gånger. Väldigt nöjd på alla sätt & vis. Prisbilden på deras sortiment är bra (särskilt Tamiya). T om mycket bra.
Har även passat på att besöka deras butik när tillfälle getts, alltid trevligt.
Rekommenderas varmt.

[Nalle1976]
2020-12-28 17:31
#2

Jag gjorde ett besök där i våras och jag kan instämma med Hayabusa att det är en mycket trevlig butik, jag handlade färg och lite landskapsmatrial. Byggsatser i 1/72 såg jag inte till tyvärr men mycket Tamiya hade dom och även i 1/48 från nämnd tillverkare. Blev sjukt sugen på att bygga modelljärnväg men det får bli en annan gång kanske.

Christos1974
2021-04-19 19:39
#3

Handlar själv mycket färger hos dem och killarna är supertrevliga.
Kanske det bästa butik i Stockholm om man vill köpa lite av allt.
Sortimentet på byggsatser speciellt 1/35 har blivit bättre de senaste månader.
Enda tråkigt att de har öppet tider man jobbar.

mangemani
2021-04-19 20:08
#4

för att inte glömma deras fina och enorma utbud för oss som scratch bygger i plasticard :)

starhawk
2021-04-23 20:31
#5

Jo jag känner till att dom har "vanliga" plastmodeller, men jag har inte köpt några från dom än. Däremot har jag köpt åtskilligt med MJ-prylar, både direkt i butiken och på postorder. Jag uppskattar verkligen att dom skickar via Schenker/DHL då det ankommer till ett ställe som ligger 5 minuters väg bort istället för Posten som ligger en station bort.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Upp till toppen
Annons: