Annons:
Etikettallmänt
Läst 854 ggr
Janne Nilsson
1/20/20, 6:02 PM

Problem med att svara i en tråd.

Det verkar som jag till och från inte kan svara i trådar helt enkelt på grund av det inte kommer upp någon svarsruta i slutet på tråden.

Nu senast i Charles tråd här nedan. Ibland har den kommit tillbaka ibland tar det en jäkla tid?

Någon fler än jag som har samma problem? Ligger problemet hos mig eller hos siten?

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

Annons:
MonicaLagerquist
1/20/20, 6:17 PM
#2

Testa att uppdatera sidan. F 5

Stolt ägare till fem La permer

wooderson
1/20/20, 8:04 PM
#3

Har också noterat det i ett par trådar

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

JaGa
1/20/20, 8:22 PM
#4

Hade samma problem i förrgår på min mobil. Men jag använde vår stationära dator på jobbet utan problem. Men nu fungerar det utan problem…. peppar, peppar.!

rocc1
1/20/20, 8:46 PM
#5

Har samma problem, verkar komma lite slumpvis, ibland kan det hjälpa att uppdatera sidan.

Rolf

JaGa
1/20/20, 8:53 PM
#6

Hade nyss också lite problem. Verkar som problemet kommer och går… Jo, det verkar hjälpa att uppdatera sidan när det är problem.

Annons:
Janne Nilsson
1/20/20, 9:29 PM
#7

På sätt och vis trist men ändå skönt att det inte bara är jag.

Nu när jag har testat lite verkar det fungera att få upp rutan om man backar i webläsaren och sen går tillbaka genom framåtpilen i webläsaren?

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

GusLars
1/21/20, 1:08 PM
#8

Hej jag har inte dessa problem fungerar varje gång kan detta bero på att jag använder internet explorer?
Lars

Lars

Janne Nilsson
1/21/20, 1:21 PM
#9

Ja, själv använder jag Chrome?

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

rocc1
1/21/20, 7:57 PM
#10

Jag har också chrome

Rolf

bommen99
1/22/20, 6:40 AM
#11

Tror inte det beror på webbläsaren, snarare ngt fel i iFokus. Men men (ta i trä) nu verkar det ha löst sig. Hoppas bara det inte är tillfälligt

//håkan

bommen99
1/22/20, 6:51 AM
#12

Hmm, efter att jag publicerade ovanstående upptäckte jag att vissa inlägg inte gick att svara på. Knepigt värre, krävs nog en detektiv att lösa detta eller kan att föredra, en driven it-människa

//håkan

Upp till toppen
Annons: