Annons:
Etikettallmänt
Läst 960 ggr
DIOWORK
12/5/19, 2:50 AM

www.diowork.se

Hej vänner! Senaste 2 veckorna har jag kämpat för att få min egna hemsida klar. Inatt så lyckades jag fylla den med såpass mycket material så det var värt att lansera den. Det återstår mycket jobb, framförallt är det mer text till alla bilder som behövs. Tanken är att samla allt material (bilder och filmer) om mina byggen på ett ställe, självklart kommer jag fortsätta vara aktiv på detta forum. Ta gärna en titt på sidan när ni hinner och kom med feedback här i tråden. /Erik

Annons:
MarkusN
12/5/19, 7:55 AM
#1

Ser trevligt ut! Det är alltid mer jobb än man tror att rodda hemsida. Inte minst om man själv ska bli nöjd :-)

Färdig eller inte så fick jag omedelbar glädje av din sida, för jag kände inte till Diodump! 👍

DIOWORK
12/5/19, 10:11 AM
#2

Tack Markus! Ja du ser den bidrog till något direkt, kul att höra! Sidan är gjord i WordPress så den fungerar hyggligt i mobilen också. Missade att lägga in färdig länk till sidan i texten igår: www.diowork.se /Erik

Decaius
12/7/19, 3:12 PM
#3

Lycka till med sidan Erik! Den ser fräsch och trevlig ut, tycker jag!

Micke_MM
12/7/19, 10:19 PM
#4

Den sidan kommer att kollas ofta. Snyggt jobbat

DIOWORK
12/8/19, 10:39 AM
#5

Tack killar! Vi kan säga så här, jag har inte tidigare gjort något liknande så jag är hyggligt nöjd med utseendet. Problemet är min dåliga engelska och taskigt engelskt ordförråd. Men det är bara att kämpa på. Jag lade upp en ny underkategori om tips med djungelväxter igår. Den är gjord med lite mer omsorg än de övriga. Det är så här de skall se ut. https://diowork.se/making-jungle-plant-1-35/ En annan fråga, det ligger en film på startsidan, den har musik som skall spelas upp. Men vad jag har märkt funkar ljudet bara på PC i Explorer och Edge, via Chrome och på telefon verkar ljudet inte fungera. Hur har ni tittat på sidan och har ljudet fungerat? Tacksam för feedback:) /Erik

Rone
12/8/19, 9:27 PM
#6

Riktigt fin sida du fått till, fungerar klockrent!

Annons:
Upp till toppen
Annons: