Annons:
Etikettsälj
Läst 645 ggr
Jacob de Maré
10/15/19, 3:43 PM

Flyg 1/48 och pansar 1/35 säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dags att sälja av lite modeller. Alla är kompletta och i de flesta ligger gjutstammarna kvar i plastpåsarna.  Allt flyg i 1/48 och allt pansar i 1/35. Finns för avhämtning på C4-open, eller för upphämtning hos mig i Malmö. Jag kan skicka om det krävs, men då tillkommer portokostnad. Skicka gärna svar till min e-post: Jacob_de_mare@hotmail.com

Tillverkare                   Modell                                                          Pris

Skybow                        ”Beep” WC51                                              100:-

Dragon                         M51 Isherman Premium edition                  200:-

Fine Molds                   Type 61 (upgraded)                                     200:-

Dragon/Cyberhobby    M46 Patton                                                  200:-

Trumpeter                    Sam-6 + resinraketer                                   300:-

Tamiya                         T-55A + fotoets                                           250:-

Trumpeter                    T-62 mod 1962                                            200:-

Hasegawa                     F-16F (Block 60) Fighting Falcon)             200:-

Hobbyboss                   Fj-4 Fury                                                      75:-

Trumpeter                    J8F Finback                                                 150:-

Revell (Hasegawa)      F-4F Phantom II + resin cockpit och utblås                                     250:-

Hasegawa                     L.T.V. A7D Corsair II                                 200:-

  • Redigerat 10/7/20, 11:49 AM av Niklas
Annons:
Jacob de Maré
10/16/19, 11:49 AM
#1

Nu är allt sålt!

Upp till toppen
Annons: