Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen 1. Airbrush och färg Allmänt Dekaler Die-Cast (färdiga modeller) Diorama Evenemang / Tävlingar / Utställningar Fartyg Figurer Figurspel, Warhammer, Flames Of War, The Lord... Flyg Fordon Fotogalleri Föreningar i Sverige Gissa vad...?! Gruppbyggen

Köp / Sälj och Byt MJ - Modelljärnväg Månadens bygge Nyheter OT - Off Topic Om sajten och iFokus Pansar Pågående projekt RC - radiostyrt Recensioner Reseskildringar Rymd Science Fiction Tidskrifter / Referenslitteratur Tips & Råd Veckans bild What if
Köp / Sälj och Byt

Säljes: Dekaler Fw 190A-8 i skala 1:32

2019-08-13 18:50 #0 av: Ilmavoimat

Jag har ett helt orört dekalarkset hemma i skala 1:32, som är till en Fw 190A-8 i motsvarande skala.

Nypriset var 175 kronor och jag  begär 80 kronor plus frakt för det. Det får plats i ett vadderat kuvert så frakten borde inte bli jättedyr.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

Anmäl
2019-09-02 19:46 #1 av: Ilmavoimat

Allra sista prissänkningen:

60:- plus frakt.

Anmäl
2019-09-07 08:59 #2 av: Tunnan

Kan höra med en kompis ikväll om han är intresserad.
Han bygger nästan uteslutande i skala 1/48 och 1/32.
Och även mestadels tyska flygplan, Fw 190 är hans favorit.
Återkommer.

Anmäl
2019-09-07 10:24 #3 av: Ilmavoimat

För tillfället verkar det som om jag har fått dekalarket sålt i ett annat forum.

Om den här personen, trots visat intresse, inte är intresserad så kan jag säga till.

Annars så är det tyvärr redan reserverat för försäljning... Ledsen

Anmäl
2019-09-07 15:14 #4 av: Ilmavoimat

Sålda.

Anmäl
2019-09-07 22:41 #5 av: Tunnan

Ok

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.