Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen 1. Airbrush och färg Allmänt Dekaler Die-Cast (färdiga modeller) Diorama Evenemang / Tävlingar / Utställningar Fartyg Figurer Figurspel, Warhammer, Flames Of War, The Lord... Flyg Fordon Fotogalleri Föreningar i Sverige Gissa vad...?! Gruppbyggen Köp / Sälj och Byt

MJ - Modelljärnväg Månadens bygge Nyheter OT - Off Topic Om sajten och iFokus Pansar Pågående projekt RC - radiostyrt Recensioner Reseskildringar Rymd Science Fiction Tidskrifter / Referenslitteratur Tips & Råd Veckans bild What if
Köp / Sälj och Byt

S: 1/12 Mefistofele och 806

2019-08-03 18:48 #0 av: MarkusN

Jag har sorterat lite i hyllan och kommit fram till att dessa två byggsatser söker nytt hem.

Fiat 806 och Fiat Mefistofele, båda skala 1/12 av Italeri.

Inget påbörjat och i obrutna påsar i fina kartonger. En påse är dock öppnad i 860:an, detta för att dubbelkolla att alla hjulekrarna var hela – och det är de 😊

Helst säljer jag dem i paket, för jag tycker de hör ihop lite. Paketpriset är 2400kr. Då ingår försäkrad frakt med Schenker. Givetvis ordentligt packat.

Högst rimligt enligt mig, nypriset ligger 1795kr styck.

Swish eller banköverföring till konto, innan jag skickar paketet. Givetvis går det utmärkt med avhämtning i Helsingborg (dagtid) och Ramlösa (kvällstid).
Mera bilder kan givetvis ordnas. 

Anmäl
2019-08-03 18:48 #1 av: MarkusN

Mefistofele:

Anmäl
2019-08-03 18:49 #2 av: MarkusN

806:

Anmäl
2019-08-03 20:03 #3 av: pelleb

Om man ändå hade haft lite stålar över  Gråter

Anmäl
2019-08-04 12:48 #4 av: MarkusN

Hej Pelle, är det något som kan avhjälpas vid nästa löning? Jag har fått ett bud på Mefistofelen, vilket innebär att då jag kan ju sälja 806:an separat också. Vi kan säga 1100kr då, forum-rabatt :-)

Anmäl
2019-08-05 20:39 #5 av: MarkusN

Båda modellerna SÅLDA.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.