Den ser fin ut. Vill man bygga så innanmätet syns kan man kanske bygga den kraschad? Många slogs ju i bitar vid landningen. Men det blir klurigt om du bygger den med dragplan..
#4 Tackar :) Det är inte så mycket grejor inuti så det borde vara en rätt enkelt uppgift om man känner för det. Den här blir ju en som fortfarande är hel och ren :)
#5 Jo det kommer att bli stort = placeringsproblem :) Den kom ut första gången runt mitten på 70-talet har jag för mig. Men den har klarat sig förvånansvärt bra, inga krokiga delar eller särskilt mycket gjutskägg.
Ok! Horsan tilltalar mig, och om jag får tag på en billigt slår jag till:-) Helst skulle jag nog vilja sätta tänderna i Broncos 1/35:a, men det är ju en fråga om utrymme🙄
Så var alla stora bitarna ihop. Hyfsad passform för något som kom ut första gången 1975 har jag för mig. Lite småfix med skarvarna kvar sen alla smådelarna. Snart dags för målning :)
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.