Annons:
Etikettallmänt
Läst 1561 ggr
wooderson
2019-04-04 15:47

Låg fart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej gänget. Noterar att det inte bara är för mig som det går trögt med byggandet. Borde enligt min vanliga takt blivit klar med åtminstone 2-3 projekt, men motivationen har sviktat. Men jag är här och kollar ändå

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

Annons:
Micke_MM
2019-04-04 16:54
#1

Hej ! Det verkar gå trögt för alla eller så vill man inte visa något men det tror jag inte. Kommer med uppdateringar troligtvis i morgon och då med ett nytt namn pga.en tavla av mig.

Decaius
2019-04-04 17:54
#2

Jag bygger på, men har nog blivit lite sämre på att dela med mig… dock är jag inne på forumet flera ggr/dag..

IKV91
2019-04-04 19:55
#3

Även jag ligger lite efter med mina bygge. Kanske mest för att jag har mycket att göra. Men det tar säkert fart ………

rocc1
2019-04-04 21:07
#4

Jag gnetar på ett litet tag till innan det är dags för sommaruppehåll.

Håller på med masterna vilket är väldigt tidskrävande,båda ser likadana ut så ingen mening att lägga ut bilder.

Är dålig på att kommentera men är inne varje dag och tittar.

PonCar
2019-04-04 21:28
#5

Har själv varit borta från forumet ganska länge pga flytt och jobb-byte som fått byggandet att gå i dvala under nästan ett par års tid. Men nu har jag fixat en liten bygghörna och kommit igång lite smått igen (fast det går i sakta mak). Försöker ändå hänga med lite vad som händer både här och på FB-gruppen Modellbygge då jag hämtar mycket inspiration och tips och motivation från er andra byggare där ute :-).  På byggbordet just nu en brittisk sjöräddningsbåt av Oakley-klass, skala 1:48. Second-hand inhandlad äldre FROG-byggsats som jag fick till schysst pris. Håller oväntat hög kvalitet och är riktigt kul att pyssla med.

[Hayabusa]
2019-04-04 22:51
#6

Här hos mig byggs det regelbundet, men precis som Decaius, är jag dålig på att dela med mig. Tycker att det är roligare att lägga upp färdiga bygge än byggtrådar.

Annons:
DIOWORK
2019-04-05 01:01
#7

Ibland går det trögt av olika anledningar! Men det går upp och ned som allt annat får vi hoppas. #0 Hoppas du kommer igång med glädje om ett tag Woody:) /Erik

Proosen
2019-04-05 10:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Det är lite dåligt med min aktivitet på nätet men bygger gör jag nästan varje dag. Just nu är det lite Warhammer på gång, varvat med lite bilar och hojar. Snart färdig med några Space Wolves.

wooderson
2019-04-05 13:11
#9

snygga figgar Proosen. roligt att se att vi trots allt är flera som är inne ofta och brinner för forumet.

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

[Ilmavoimat]
2019-04-05 19:21
#10

Bilen trasig sedan två veckor…oklara besked om vad den egentligen enkla reparationen kommer att kosta…tillfällig omställning till buss och tåg…trötthet efter allt buss- och tågåkande till och från jobbet…kommer hem senare än vanligt…

…plus en dålig motivation till att orka koncentrera mig på tålamodsprövande byggen just nu…

Lusten att bygga kommer säkert tillbaka snart igen.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

Upp till toppen
Annons: