Allmänt

Låg fart

2019-04-04 15:47 #0 av: wooderson

Hej gänget. Noterar att det inte bara är för mig som det går trögt med byggandet. Borde enligt min vanliga takt blivit klar med åtminstone 2-3 projekt, men motivationen har sviktat.
Men jag är här och kollar ändå

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

Anmäl
2019-04-04 16:54 #1 av: Micke_MM

Hej ! Det verkar gå trögt för alla eller så vill man inte visa något men det tror jag inte. Kommer med uppdateringar troligtvis i morgon och då med ett nytt namn pga.en tavla av mig.

Anmäl
2019-04-04 17:54 #2 av: Decaius

Jag bygger på, men har nog blivit lite sämre på att dela med mig... dock är jag inne på forumet flera ggr/dag..

Anmäl
2019-04-04 19:55 #3 av: IKV91

Även jag ligger lite efter med mina bygge. Kanske mest för att jag har mycket att göra. Men det tar säkert fart .........

Anmäl
2019-04-04 21:07 #4 av: rocc1

Jag gnetar på ett litet tag till innan det är dags för sommaruppehåll.

Håller på med masterna vilket är väldigt tidskrävande,båda ser likadana ut så ingen mening att lägga ut bilder.

Är dålig på att kommentera men är inne varje dag och tittar. 

Anmäl
2019-04-04 21:28 #5 av: PonCar

Har själv varit borta från forumet ganska länge pga flytt och jobb-byte som fått byggandet att gå i dvala under nästan ett par års tid. Men nu har jag fixat en liten bygghörna och kommit igång lite smått igen (fast det går i sakta mak). Försöker ändå hänga med lite vad som händer både här och på FB-gruppen Modellbygge då jag hämtar mycket inspiration och tips och motivation från er andra byggare där ute :-).  På byggbordet just nu en brittisk sjöräddningsbåt av Oakley-klass, skala 1:48. Second-hand inhandlad äldre FROG-byggsats som jag fick till schysst pris. Håller oväntat hög kvalitet och är riktigt kul att pyssla med. 

Anmäl
2019-04-04 22:51 #6 av: Hayabusa

Här hos mig byggs det regelbundet, men precis som Decaius, är jag dålig på att dela med mig. Tycker att det är roligare att lägga upp färdiga bygge än byggtrådar. 

Anmäl
2019-04-05 01:01 #7 av: DIOWORK

Ibland går det trögt av olika anledningar! Men det går upp och ned som allt annat får vi hoppas.
#0 Hoppas du kommer igång med glädje om ett tag Woody:) /Erik

Anmäl
2019-04-05 10:59 #8 av: Proosen

Det är lite dåligt med min aktivitet på nätet men bygger gör jag nästan varje dag.
Just nu är det lite Warhammer på gång, varvat med lite bilar och hojar.

Snart färdig med några Space Wolves.

medarbetare på Modellbygge iFokus!

Anmäl
2019-04-05 13:11 #9 av: wooderson

snygga figgar Proosen. roligt att se att vi trots allt är flera som är inne ofta och brinner för forumet.

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.