Annons:
Etiketterevenemangtävlingarutställningar
Läst 819 ggr
ROBBAN68
2019-03-27 15:12

Aeroseum

Är det några härifrån som ska till Aeroseum nu i helgen? Jag var där förra året och körde med min hjullastare, och i år var planen att jag skulle komma med nån båt. Men jag ska bara dit som vanlig besökare och titta, fota och ha trevligt! 

MVH//Robert C

Annons:
DIOWORK
2019-03-27 21:35
#1

Hej Robert! Trots att jag bor i Göteborg hinner jag tyvärr inte dit i år heller…. Hoppas det blir en trevlig tillställning, kör hårt med din båt:) /Erik

ROBBAN68
2019-03-27 22:29
#2

Så är det ibland, man hinner inte med tyvärr.  Ja det blir nog trevligt där nere i underjorden. Jag håller på med Sunny och Isbrytaren nu så jag har dom körklara till säsongen!

MVH//Robert C

GusLars
2019-04-03 21:55
#3

Hej Robban var det bra i aeroseum mycket att se på.

Lars

Lars

ROBBAN68
2019-04-04 08:54
#4

Lars, ja det är alltid bra på modell & hobbymässan.  Det är en stor inspirationskälla för alla som gillar modellbygge, speciellt om man håller på med RC i någon form.  I år måste det varit nån form av besöksrekord, för den publika parkeringen räckte inte till så dom fick ställa bilarna ända in mot staketet på andra sidan berget för att få plats med alla.  Det är bra service där och man får hjälp med att komma ner och upp från hangarerna om man behöver. 

MVH//ROBERT C

Upp till toppen
Annons: