Annons:
Etikettallmänt
Läst 618 ggr
[Ilmavoimat]
2018-12-15 10:54

Ändå för mycket i bygghögen...att portionera upp

Plastmodellbygge måste som sagt få ta tid. Att stressa fram ett resultat är något som bara kommer att resultera i pannkaka och inte i en jättefin paj.

Så nu, efter att ha rensat ut ur bygghögen, har jag beslutat mig för att portionera upp byggsatserna. Jag gjorde en lista vid 6-tiden i morse efter att ha vaknat tidigt och inte haft något vettigt att göra.

Och det blev ändå en lång lista med projekt och byggsatser, så mycket att det inte behöver inhandlas något nytt förutom nya färger och penslar under de kommande 5 åren, om inte ännu längre framöver.

Nästa år blir det i alla fall fyra byggsatser som ska slutföras och ytterligare ett långtidsprojekt som ska påbörjas. Två av dessa är tänkta att bli rena tävlingsobjekt inför säsongen 2020 och framåt.

Det ska väl gå att genomföra. Nu har jag åtminstone skapat någon form av ordning i kaoset. Och viktigast av allt, jag har lärt mig att städa iordning byggbordet efter varje enskilt slutfört projekt! :-)

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

Annons:
Decaius
2018-12-15 14:07
#1

Nu gäller det bara att du håller dig borta från tradera och alla nätbutiker, för att planen ska hålla… ;) Lycka till /önskar en styrene-shopoholic

Upp till toppen
Annons: