Annons:
Etikettersäljbortskänkes
Läst 1465 ggr
[Ilmavoimat]
12/1/18, 10:14 PM

Säljes samt ges bort - diverse överflödigt

Jag gör en rensning i bygghögen och tänker därför sälja resp. ge bort en del byggsatser, dekaler och byggsatsdelar i hobbyrummet.

Säljes:

Skala 1:16 Ford Modell A 2-dörrars Sedan 1931 - 150:-

Obyggd i nyskick bortsett från en enda liten Ford-dekal.

1:72 traktor Lanz Bulldog - 125:-

1:72 Italeri stadsgatutillbehör 25:-

Traktorn är helt i obyggd i nyskick.

Italeri-setet saknas bara bänkarna, som jag har tagit till ett pågående projekt. I övrigt så är det helt komplett.

Ges bort:

1:72 P-47-delar

1:72 BV 246 Hagelkorn

1:32 dekalark Finska Flygvapnet

P-47-delarna kommer ifrån två olika byggsatser, en P-47D och en P-47M, och är en blandad kompott.

BV 246-glidbomben kommer ifrån Revells Fw 190F-8.

Dekalarket med nedtonade krigstida finländska nationalitetsmärkningar är inte komplett och köpt 2017.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

  • Redigerat 10/7/20, 11:57 AM av Niklas
Annons:
denstore
12/1/18, 10:21 PM
#1

Jag köper gärna bilen.

JaGa
12/1/18, 11:06 PM
#2

Jag lägger gärna vantarna på Lanz Bulldog & Italeri set Urban accessories. Mvh / Janne

[Ilmavoimat]
12/2/18, 9:30 AM
#3

Traktorn och stadsgatusetet är reserverade till JaGa.

Bilen har jag inatt, efter mycket  överläggande, tyvärr beslutat mig för att behålla och istället börja bygga så snart alla andra projekt är färdigbyggda. Det var mycket jobb med att överhuvudtaget få tag i en sådan byggsats och nu har jag tänker jag se till att den får en hedersplats hemma.

Alla sakerna som bortskänkes finns fortfarande tillgängliga.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

denstore
12/2/18, 10:36 AM
#4

OK, det var synd, men säg till om du ångrar dig. 😀

JaGa
12/7/18, 6:21 PM
#5

Tack Morgan för en trevlig affär…😃

Roca
12/7/18, 10:46 PM
#6

Hej Morgan! Generöst av dig med att skänka bort dessa delar. Jag är intresserad av "rubbet" som är kvar, alltså finska dekalerna, P-47-delarna samt Hagelkorn! Mvh Peter

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Annons:
[Ilmavoimat]
12/8/18, 6:59 AM
#7

Jag kommer att lägga upp ett par saker till för försäljning om en vecka eller så, därefter så är allt onödigt i hobbyrummet utrensat.

P-47-delarna, Hagelkorn-glidbomben och det använda dekalarket är reserverade till Roca.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

[Ilmavoimat]
12/8/18, 6:20 PM
#8

Har kollat lite till i hobbyrummet och lägger ut följande saker till försäljning.

1:72 Messerschmitt Bf 109G-6  65:-

Ett landningsställsben saknas - det försvann någonstans på golvet i hobbyrummet - likaså dekalarket, i övrigt så är byggsatsen helt komplett. 

Ett 1:72-figurset ifrån Airfix 25:-

Blandade figurer - tyska och amerikanska - ej komplett.

Ett helt nytt 1:72-dekalark ifrån Tamiya 35:-

Jag har tagit säkerhetsbältesdekalen samt tre nedskjutningsmarkeringar till ett framtida P-51D-projekt, annars helt komplett och oanvänt. Dekalerna tillhör tre berömda P-51D Mustanger.

I skrivande stund är det mycket osäkert om jag kommer att lägga ut min 1:72 CAC CA-13 Boomerang till försäljning eller bygga ihop den enbart för vitrinen i vardagsrummet.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

[Ilmavoimat]
12/12/18, 6:00 AM
#9

Behåller alltihop då det inte finns något intresse.

Tråden kan stängas.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: