Annons:
Etikettsälj
Läst 1624 ggr
JaGa
7/11/18, 4:12 PM

25% Sommarerbjudande hos Hobbyland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser att Hobbyland har 25% sommarerbjudande…🙂

Saxat från http://www.ipmsuppsala.forum24.se/ipmsuppsala-about867.html

Glad Sommar önskar vi på Hobbyland!
Besök oss på www.hobbyland.se

  • Redigerat 10/7/20, 12:00 PM av Niklas
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
MarkusN
7/12/18, 10:39 AM
#4

Varför ska man inte kunna få tipsa om möjligheter till att få en bra deal - kanske äntligen slå till på drömmodellen som känts lite för dyr? Den här hobbyn blir knappast billigare med tiden, samtidigt som vi (nåja, alla bryr sig nog inte) har så många andra utmaningar med att locka yngre/nya fantaster till hobbyn?

Inlägget är ju dessutom med rätta lagt i kategorin "köp/byt/sälj". Med fokus på privatpersoner, absolut, men likväl så rätt det går att göra det tycker jag.  Kanske kan forumet för tydlighetens skull ha ytterligare en kategori "Fynd- och reatips"? Valbar i användarnas profil att visa eller inte, så kanske vi i möjligaste mån kan lunka på som vanligt? 

Jag hoppas innerligt att känslorna kan svalna lite så att detta forum inte dras med ner i det lättkränkta internethålet, det finns gott om alternativa forum för den fallenheten.

Båtbygger
7/12/18, 12:12 PM
#5

Det er ikke noe galt i å gi et sådant tips. Takket være et lignende tips på forumet fant jeg fram til Hobbyland, som har vært til stor hjelp med å skaffe litt udda produkter. God sommer og skriv pent til hverandre, hilsen nordmannen i Laholm

StefanW
7/12/18, 1:12 PM
#6

Har tagit bort de tre första inläggen, då det inte tillförde något positivt . 

Det är inte något fel i att tipsa om en handlare har något erbjudande.

Frågor på det? Skicka pm till mig!

Stefan - Modellbyggare

Annons:
JaGa
7/12/18, 1:46 PM
#7

Tack Stefan, Ville bara tipsa om det, för jag tyckte det verkade vara en bra rabatt! Själv har jag ingen egennytta att dela tipset. Såg bara att det lagts in på vårt forum och ville dela med mig av det.

wooderson
7/12/18, 7:16 PM
#8

Jag tackar för tips som detta

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

JaGa
7/12/18, 11:25 PM
#9

Tack alla för feedbacken…:-) Men nu glömmer vi det tråkiga och njuter av vår hobby istället!

[Little_Tank]
7/14/18, 2:55 PM
#10

Janne, jag är ledsen för mitt klumpiga inlägg och jag önskar dig en trevlig sommar.

Upp till toppen
Annons: