Annons:
Etikettsälj
Läst 1307 ggr
MarkusN
5/11/18, 7:41 PM

SÄLJES: Wingnut Wings Brandenburg och Camel

Hej!

Säljer två kit av Wingnut Wings – en W12 Brandenburg sjöflygplan och en Sopwith Camel ”Le Rhone”. Skalan är 1/32.

Har så klart kikat i båda lådorna, men de har allt innehåll komplett i obrutna förpackningar. Det enda jag rört är att jag har bläddrat i instruktionsböckerna.

Köpte dem i vintras hos Hobbyland (W12) och Sockelshop (Camel). Jag spelade mycket Battlefield 1 och intresset för Första världskriget var på topp. Men sedan dess har intresset för dem falnat och jag är tillbaka i träbåtsträsket :-) Så glad om de kan hitta ny(a) ägare, hos någon med mer passion för deras detaljrikedom som kan göra dem rättvisa.

Pris på W12 Brandenburg: 1000kr inklusive frakt (Posten spårbart).
Pris på Sopwith Camel: 650kr inklusive frakt (Posten spårbart).
Vill du köpa båda blir det paketpris 1500 inklusive frakt.

Betalning: swish eller konto. Kontant funkar vid upphämtning. Kan hämtas i Helsingborg centrum dagtid eller Ramlösa, kväll/helg.

Presenterar dem med foton nedan. Hojta till om du vill se något mera detaljfoto (notera dock att Camel har alla gjutramar i samma förslutna påse).

  • Redigerat 10/7/20, 12:04 PM av Niklas
Annons:
MarkusN
5/11/18, 7:42 PM
#1

Innehållet: 

MarkusN
5/17/18, 11:47 AM
#2

Inget intresse? Är priserna åt skogen? Tyckte ändå jag gjorde en hyfsat rättvis marknadskoll :-)

stickanw
5/17/18, 12:29 PM
#3

12 % av min sammanlagda pension, det är långt över min horisont.😃

MarkusN
5/17/18, 1:02 PM
#4

Jag köpte dem när jag själv hade fått årsarvode av HSB och kände mig lite rik :-)

MarkusN
5/17/18, 7:08 PM
#5

Camel SÅLD. Brandenburg kvar.

Maysula
5/18/18, 8:58 PM
#6

Jag har båda lådorna, Camelen är mitt nästa projekt. Brandenburgen har jag byggt, det är en kanon  byggsats!! Wingnut är absolut i topp när det gäller kvalite!!

Och det är ett mycket bra pris du har, köp !!

Annons:
Upp till toppen
Annons: