Annons:
Etikettsälj
Läst 957 ggr
mrpacecar
4/26/18, 9:33 AM

Finns det något intresse?

Hej skall starta upp ett nytt projekt och har kommit till insikten att jag måste sälja några WW2 1/24 flygplan av olika märken. Flygplanen kommer att var inventerade av mig så vida kartongen inte är orörd samt att det kommer tillföras extra dekal/er och Montex mask till respektive plan värde cirka 200-300 kr, som plåster på såret för frakten. Priset någonstans mellan 400-500 kr per plan (tillkommer frakt och ev postförskott). OBS detta är bara en intresse inlägg. Kommer att lägga ut planen om intresset finns, annars så får jag ta annonsen till tradera eller blocket.

  • Redigerat 10/7/20, 12:05 PM av Niklas
Annons:
Falken70
4/26/18, 11:05 AM
#1

Kan definitivt vara av intresse, men det beror såklart på vilka tillverkare och vilka plan det handlar om. Lägg upp en lista! 😉

mrpacecar
4/26/18, 2:23 PM
#2

Hej Falken70! Ok jag gör som du vill👍. ska bara ta och kolla upp allt och återkommer👋.

StefanW
4/26/18, 7:22 PM
#3

#0 Kolla igenom sajtens regler för sälj/köp/bytes så att det inte blir några missförstånd.

Stefan - Modellbyggare

mrpacecar
4/26/18, 8:30 PM
#4

Hej Allihopa, världen kan te sig väldigt annorlunda ibland. Satt och inventerade modeller när frugan kom hem och undrade vad jag gjorde. Talade om att jag hade ett nytt projekt på gång och avsåg att sälja lite modeller. Trodde att hon skulle säga vad bra men hon tyckte helt tvärt om. Hon tyckte att jag kunde behålla modellerna och ändå fortsätta med det nya projektet. Så det blir ingen försäljning för tillfället. Ber om ursäkt för alla grusade förhoppningar.

StefanW
4/26/18, 9:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ok

Stefan - Modellbyggare

Upp till toppen
Annons: