Annons:
Etiketterköpsäljbyt
Läst 1074 ggr
flyingdragon
2017-10-09 20:50

Dekaler Airfix Spitfire?

Söker efter dekaler till Airfix Spitfire Mk Vc (02040), skalan är 1/72.
Är ute efter dekalerna till kärran från "Sydafrika". Kan självklart även tänka mig att köpa hela modellen.
Modellkartongen har en bild på en grön kärra med vit bakkropp från RAAF (Australien).
Allt av intresse.
Betalar bra
Mvh Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Annons:
[Tunnan]
2017-10-09 22:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har tyvärr inte det du letar efter exakt, men hittade ett ark ifrån Blue Rider Jugoslaviska Spitfire Mk Vc eller b. Har använt en märkning själv men det finns tre till.

flyingdragon
2017-10-10 06:29
#2

Är tyvärr ute efter en kärra från 2 Sqn, Saaf, har endast sett det hos Airfix Vc.
Men tack i alla fall. 👍

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Jolly Roger
2017-10-10 06:50
#3

Hej! Finns vad jag sett 2 set med mk vc i 1/72 saaf på hannants av xtradecal. Finns även en mk vb från skymodels. Vad jag såg var det dock tyvärr inte 2sqdr.

flyingdragon
2017-10-10 09:25
#4

Har alla tre arken, precis som du skriver finns det inga dekaler till 2 Sqn dock.  Är tydligt väldigt svårt att få tag på sådana.
Tack för info. 🙂

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Orso
2017-10-11 15:26
#5

Har hittat mina efter två besök i dekalhögen.  Jag visste att dom borde finnas då jag byggde den gröna. Inte småstenciler på kropp och vingar som var samma till bägge versioner men resten till den  Sydafrikanska finns kvar. Sänd adressen via ett PM så kan jag skicka dom.

Björn

flyingdragon
2017-10-12 06:43
#6

Hej Björn
Jättestort tack för hjälpen, Uppskattas verkligen.🙂 🙂
Pm Skickat.
Mvh Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Annons:
flyingdragon
2017-10-18 12:08
#7

Fick dekalerna med posten igår, såg väldigt bra ut. 👍
STORT tack för hjälpen med dem, nu kan jag äntligen börja bygget.  🙂
Mvh Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Upp till toppen
Annons: