Annons:
Etikettgruppbyggen
Läst 1944 ggr
[Tunnan]
6/11/17, 2:31 PM

GB 119: HobbyCraft Suchoi Su-25K Frogfoot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänker ställa upp på med den här maskinen på detta gruppbygget . Skalan är 1/72.

Annons:
[Tunnan]
6/11/17, 2:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En ganska enkel modell som synes, men skenet kan bedra 😕

TobbeA
6/14/17, 1:25 PM
#2

Bra val av objekt, ska bli intressant att följa.

[Tunnan]
6/14/17, 10:53 PM
#3

Ja det ska blir kul att bygga denna grodfoten 😁 Trodde inte den skulle blir så stor, men den är ganska så stöddig för att bara ett lättare jakt/attackplan. Inte lika biffig som A-10an kanske men ändå.

[Tunnan]
10/8/17, 11:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nja, inte för att det är en höjdaremodell det här precis, men kul ändå. Har satt ihop kroppen, motorerna och vingarna samt målat Cockpiten. Motorerna hade behövt lite extrajobb med fördjupade luftintag och bättre utblås. Men jag tycker inte att denna modellen var värd det. Väldigt simpel och basic.

[Tunnan]
10/9/17, 1:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det här är inte så imponerande precis, insugen är väldigt grunda. Har bara slipat lite grovt så därför ser det ut som det gör. Ska jag bara måla det svart eller borra upp ? Det blir ju bara isf ett hål rätt in då motorgondolerna redan är ihoplimmade. Vill inte lägga ner för mycke jobb på denna enkla och bitvis dåliga modell.

[Tunnan]
10/19/17, 10:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Många bombbalkar men ingen last finns med i satsen att hänga dit. Blir till att plocka ihoo nått ifrån reservdelslådan.

Annons:
wooderson
10/20/17, 9:13 AM
#7

Ser lovande ut, När det gäller extra kärlek på modeller kan man ju resonera olika, jag är helt på din linje här

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

[Tunnan]
10/20/17, 4:33 PM
#8

Man tackar.

mrpacecar
10/20/17, 7:23 PM
#9

Heja heja Tunnan, keep on rockin

JaGa
10/20/17, 7:40 PM
#10

Heja, heja, heja "Tunnan"  Du behöver verkligen allt stöd från oss alla andra med det där bygget.

Inte konstigt att "Hobbycraft"  ibland också kallas "Hobbycrap"…😮

Som sagt, keep on rocking…😉

[Tunnan]
10/21/17, 8:45 PM
#11

Tack för ert stöd. Jo denna satsen är just en sådan, en crap.😳

Upp till toppen
Annons: