Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1601 ggr
[krutgubben]
4/22/17, 2:09 PM

Till frugan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bild visade jag sambon sist hon tyckte jag satt i hobbyrummet för länge 😉

Annons:
Carmarino
4/22/17, 2:25 PM
#1

Och du är fortfarande gift? 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Aleya
4/22/17, 2:47 PM
#2

Den skulle jag vilja använda då folk gnäller att jag samlar på barbie och pysslar med dom. Att folk bara inte kan acceptera och hålla truten.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[krutgubben]
4/22/17, 3:18 PM
#3

#1 Jadå, hon är så nöjd med att komma i andra hand så 😉

#2 Ja en hobby gör ju livet så mycket roligare, kanske dom som gnäller på dina barbies borde själva skaffa sig en hobby som piffar upp deras vardag 🙂

Aleya
4/22/17, 3:24 PM
#4

#3 ja jag menar vi (du och jag) kan tjäna pengar på våra hobbys om vi vill(för jag antar att om man är duktig på att måla och sådant så kan man måla åt folk som inte orkar exempelvis). Men att sitta och gnälla på andra ger varken glädje eller lugn. Ne bättre vara "barn" i sinnet och ha kul ön att vara tråkig. 😆

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
4/22/17, 3:49 PM
#5

#3 👍😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

flyingdragon
4/22/17, 6:02 PM
#6

#0 Den bilden var väldigt bra, ska visa den för frugan när hon tycker att jag sitter vid byggbordet för mycket nästa gång. 👍 👍
Mvh Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Annons:
JaguarMkVII
4/23/17, 10:23 AM
#7

Jag får ibland höra från omgivningen, men aldrig någonsin från hustrun, att jag "har för många bilar…" Ofta med lite nedlåtande kommentarer om att "-Du kan ju bara köra med en i taget så vad är vitsen…?" Samma människa kan sen gå och köpa sej golfklubbor för 50K eller en segelbåt för 800K men då är det en Viktig Fritidssysselsättning som ger tillbaka såååå mycket.

Så länge folk är nöjda med vad de håller på med på fritiden så länge det inte är styckmord eller nåt så tycker jag inte riktigt att jag har rätten att ställa på dem om vad de gör. Tyvärr är det många andra som ser saken på ett annat sätt. Så kör på bara…

flyingdragon
4/23/17, 11:00 AM
#8

#7 👍 👍 👍

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

[Tunnan]
4/23/17, 9:42 PM
#9

#7 Det där känner man ju igen, helt klart. Får ofta höra, vad ska du med alla modellerna till, du kan ju ändå bara bygga en åt gången. Exet sa ofta så till mig och själv har hon 6 hästar. Man kan ju bara rida en häst åt gången!.🤔

flyingdragon
4/23/17, 10:20 PM
#10

#9 👍 👍

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Annette
4/23/17, 11:10 PM
#11

#9.  6 hästar låter lite, tycker jag 😇.

[Tunnan]
4/24/17, 12:06 AM
#12

Det räcker väl till en person ?😁😋😎

Annons:
[krutgubben]
4/24/17, 12:30 AM
#14

Varför blev min text blå i mitt inlägg #13?? 🤪

Carmarino
4/24/17, 1:14 PM
#15

#14 För att hela texten har råkat bli en länk till inlägg #11. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[krutgubben]
4/24/17, 1:42 PM
#16

#15 Jaha på så vis, tack för ditt svar. Det mesta spårade ur en "smula" 😎

Upp till toppen
Annons: