Annons:
Etikettertidskrifterreferenslitteratur
Läst 1659 ggr
StefanW
2017-03-08 18:02

Ännu en tidning läggs ner

Tråkigt ,men nu lägger en bra tidning ner! Sci-fi and fantasy modeller Volume 45 blir den sista. Kopierat från fb: "Hi everyone. We're very sad to announce that Volume 45 of Sci-fi & fantasy modeller will be the last. Unfortunately, and despite all our efforts, we've failed to convert casual readers into regular readers and subscribers - the lifeblood of any publication… we just can't compete against the internet. Thank you to all our loyal subscribers and regular readers for your support over the years your and very kind comments. Vol 45 will be available from your usual trade suppliers and also - but ONLY - by pre-order via our website,. If you'd like a copy please order by March 16th. very latest. Mike"

Stefan - Modellbyggare

Annons:
starhawk
2017-03-09 07:35
#1

Dom hade väl snarast misslyckat med att göra sin existens känd, jag hade ingen aning om att dom fanns, hade jag det vore jag säkert en prenumerant.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Janne Nilsson
2017-03-09 10:04
#2

Den har ju varit med ett tag men varit lite för ojämn i mitt tycke. Vill minnas att det var mycket i svart/vitt och många annonser?

Prenumererar på Amazing Figure Modeler för att kunna hålla kontakt med den sidan av hobbyn men den hänger nog också på klippkanten.
http://www.amazingmodeler.com/

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

Upp till toppen
Annons: