Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1244 ggr
flyingdragon
10/14/16, 8:32 PM

Tucson?

På tisdag den 18:e oktober åker jag och en kompis (om trollen kan hålla sig borta) till Tucson, Arizona, Usa. Resan har planerats sedan i våras och vi ska bland annat besöka Pima air and space museum med förhoppningsvis ett besök på Amarc. Vi planerar även att besöka Titan missile museum. Finns det någon på detta forum som varit där och som kan komma med lite bra tips?

Mvh/ Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Annons:
Rone
10/14/16, 9:18 PM
#1

Nej där har jag aldrig varit, men skulle gärna om jag fick möjlighet! Önskar dig och kompisen en trevlig resa, och glöm nu inte att fota!🙂

Janne Nilsson
10/14/16, 10:32 PM
#2

Tips om just dom platserna eller i allmänhet i trakten?

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

flyingdragon
10/15/16, 10:09 AM
#3

Nej, fota kommer jag att göra, så kameran glöder. 🙂

Jag och kompisen har en dag som vi inte har planerat något och skulle gärna ta emot lite tips till den dagen, ska tilläggas att vi inte har tillgång till bil, det begränsar oss en hel del tyvärr.  Men tips mottages gärna oavsett.

Mvh/ Jocke

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Upp till toppen
Annons: