Annons:
Etikettallmänt
Läst 1110 ggr
[krutgubben]
10/8/16, 5:09 PM

Jag ber om ursäkt.

Jag ber om ursäkt för mina klumpiga inlägg igår, och mina ursäkter går till Janne Nilsson samt Janne alias JaGa. Man får så klart tycka olika och jag vill tillföra den här sidan något och inte göra den sämre, och det säger jag till JaGa, sen till Janne Nilsson säger jag att du får ta den tid som du vill angående dina bilder och vi har en schism sedan långt tillbaka och det ska heller inte denna sida få lida för, jag själv befinner mig i en kamp från många saker som hänt mig och försöker resa mig ur det. Jag överlevde ett mordförsök i juni förra året men blev invalid i mitt högra ben som jag har 8 titanskruvar i och en massa ärr från knivskärningar jag fick, jag ska inte rabbla upp hela min "krigshistoria" men det är en bakgrund och förklaring till hur jag haft det. Modellhobbyn är för mig en "livlina" som jag är rädd om, den får mig att må bättre i min kamp om ett bättre liv, ha en fin kväll på er!

Annons:
DIOWORK
10/8/16, 7:35 PM
#1

Det är lika bra att få det sagt så kan skita i det sedan. Jag tycker du gick klart över gränsen i din kommentar i min tråd. Skall jag vara ärlig var den rent av elak. Hade jag varit yngre och inte haft skinn på näsan hade din kommentar lätt kunnat fått mig att lämna både forumet och modellhobbyn för gott. Tänk på det! Jag undanber mig sådana elakheter i framtiden, om din avsikt nu inte var att såra mig på riktigt?

[krutgubben]
10/8/16, 7:41 PM
#2

Kan vi ta detta via pm? Vad har jag gjort nu?

wooderson
10/8/16, 7:47 PM
#3

Två vänner vandrade en gång genom öknen. När de kommit halvvägs började de gräla om något, de blev osams och En av vännerna gav den andre en örfil i ansiktet. Han som blev slagen kände sig sårad, men utan att säga ett ord skrev han i sanden: Idag har min bäste vän gett mig en örfil i ansiktet. De fortsatte att gå tills de hittade en oas. Där beslutade de sig för att bada. Mannen som hade blivit slagen höll på att drunkna. Då räddade vännen honom. När han hämtat sig från prövningen, skrev han på en sten: Idag har min bäste vän räddat mitt liv. Hans vän frågade: Varför skrev du i sanden när jag skadade dig och nu skriver du på en sten? Mannen log och svarade: När en vän sårar oss skall vi skriva det i sanden , där förlåtelsens vind kan sudda ut det. Och när något stort händer, skall vi rista in det i vårt hjärtas minnessten, där ingen vind kan utplåna det.

Alla borde bygga en Tiger någon gång.

[krutgubben]
10/8/16, 8:04 PM
#4

Detta börjar bli för mycket för mig att hantera, nu har jag tydligen gjort något fel mot 91:an också men har inte fått någon förklaring ännu. Kan man gå till sig själv och fråga sig: har jag själv aldrig gjort någon illa eller har jag aldrig sagt något fel i mitt liv när jag varit i obalans? Vad har jag nu skrivit som gör dig så väldigt upprörd? Nu funderar jag på att ta en timeout härifrån, detta är bara för mycket för mig att klara av. Jag har skrivit om hur jag haft det och har ni andra inte gjort saker som ni ångrar?

Denna kommentar har tagits bort.
[krutgubben]
10/8/16, 8:08 PM
#6

#3 Tack för din fina kommentar, jag själv har nyss funnit en vän som är pastor som jag pratar mycket med.

Annons:
ElLobo
10/8/16, 8:09 PM
#7

Jag låser den här tråden också! Ta allt sådant via PM.

Och så återgår vi till modellbyggesnack.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: