Annons:
Etikettallmänt
Läst 693 ggr
Janne Nilsson
2016-09-05 19:05

Skulle ha postat bilder .......

…från min resa men kan inte föra över dem från telefonen till paddan? Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

Annons:
mangemani4
2016-09-05 19:21
#1

om du inte får till det så är ju alternativet att du för över dem till datorn din och postar därifrån.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Janne Nilsson
2016-09-05 20:07
#2

Kanske var jag som uttryckte mig oklart. Jag har aldrig postat från telefonen. Nu försöker jag överföra till min padda. Det är det som inte funkar. Där åkte hitta någon app för Sony Ericson men deras hemsida bara hängde sig. Dåligt uppkoppling här på hotellet i Bremen. Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.
Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,
Er frist die kleine Kinder gern."

mangemani4
2016-09-05 20:25
#3

hmm, aldrig fört över från en telefon till en padda förut, men det handlar väl om att du måste hitta telefonen med din padda, alltså skapa en koppling mellan dem. pröva att sätta på bluetoothen på båda och sedan göra en sökning från paddan efter enheter som har bluetooth i din närhet, det borde funka, så har iaf jag gjort många gånger när jag ska dela någon mp3 fil med någon, har svårt att tro att det inte skulle kunna funka med bilder med.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

DIOWORK
2016-09-05 22:36
#4

Om du bara har WiFi kan du maila bilderna till dig själv från telefonen och sedan öppna mailprogrammet i paddan och då få dom mellan enheterna. (Om du nu har mail i båda enheterna vill säga) Så gör jag ofta för att går så smidigt och snabbt. /Erik

Upp till toppen
Annons: