Allmänt

Skulle ha postat bilder .......

2016-09-05 19:05 #0 av: Janne Nilsson

...från min resa men kan inte föra över dem från telefonen till paddan?

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.

Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,

Er frist die kleine Kinder gern."

Anmäl
2016-09-05 19:21 #1 av: mangemani4

om du inte får till det så är ju alternativet att du för över dem till datorn din och postar därifrån.

Anmäl
2016-09-05 20:07 #2 av: Janne Nilsson

Kanske var jag som uttryckte mig oklart. Jag har aldrig postat från telefonen. Nu försöker jag överföra till min padda. Det är det som inte funkar. Där åkte hitta någon app för Sony Ericson men deras hemsida bara hängde sig. Dåligt uppkoppling här på hotellet i Bremen.

Janne Nilsson

"Bet Kinder bet, morgen kommt der Schwede.

Der Schwede der kommt mit dem morgenstern,

Er frist die kleine Kinder gern."

Anmäl
2016-09-05 20:25 #3 av: mangemani4

hmm, aldrig fört över från en telefon till en padda förut, men det handlar väl om att du måste hitta telefonen med din padda, alltså skapa en koppling mellan dem. pröva att sätta på bluetoothen på båda och sedan göra en sökning från paddan efter enheter som har bluetooth i din närhet, det borde funka, så har iaf jag gjort många gånger när jag ska dela någon mp3 fil med någon, har svårt att tro att det inte skulle kunna funka med bilder med.

Anmäl
2016-09-05 22:36 #4 av: 91Karlsson

Om du bara har WiFi kan du maila bilderna till dig själv från telefonen och sedan öppna mailprogrammet i paddan och då få dom mellan enheterna. (Om du nu har mail i båda enheterna vill säga) Så gör jag ofta för att går så smidigt och snabbt. /Erik

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.