Annons:
Etikettföreningar-i-sverige
Läst 1473 ggr
marcusjohnson78
2/8/16, 7:33 PM

160226-28: Modellbyggarträff ”Skaraborgsträffen"

Nu är det hög tid att anmäla sig till Skaraborgsträffen som äger rum helgen 26-28 februari i Mo Församlingshem, Moholm.

Arrangemanget startar på fredag kväll kl 17:00 och på slutar på söndag middag med att vi äter lunch tillsammans.

Att delta i hela arrangemanget kostar 500 kr för hela helgen. Då ingår sovplats på golv och helpension.
Det går även bra att komma del av arrangemanget med, men då gäller andra priser, se nedan.

Är man medlem i IPMS Sverige för 2016 och vill delta i hela arrangemanget så betalar man endast 350 kr, IPMS Sverige går nämligen in med en subvention för er medlemmar!

Det finns byggbord med pappunderlägg, belysning och grenuttag får man ha med sig själv. Vi har tystgående kompressor som man får låna. Det finns inget wi-fi i lokalen.

Swapmeet är självklart om vill skiljas från någon modell!

Upplägg på dagarna

**Fredag
**Drop in från kl 17:00, obs respektera tiden! Det kommer inte finnas möjlighet att komma tidigare pga våran tillgång till lokalen och att vi måste iordningställa den.
Korv med bröd och fika i massor som tilltugg
Lördag
Frukost och sedan rullar vi in till Modellhuset Lidens årliga utställning i Mariestad. I samband efter utställningen håller IPMS Sverige sitt årsmöte i samma lokaler.
Eftermiddagen och kvällen spenderar vi och bygger och pratar! Vi kommer då att beställa pizza, denna ingår i priset för helgen. Det kommer också vara öppet hus för nyfikna vuxna i Moholm under ett par timmar där vi kan visa upp hobbyn för intresserade!
Söndag
Frukost, mer modellbygge och prat! Vi äter lunch ca 12:00, därefter bryter vi upp och åker hem! I år måste vi vara utpackade till lunch, så vi hinner städa och plock iordning, lokalen är uthyrd senare på eftermiddagen.

Vill man bara delta på lördagkvällen kostar det 100 kr, då ingår fika, pizza och dryck. Vill man bara delta på fredag kväll kostar det 50 kr och söndag kostar 100 kr, då utgår heller ingen subvention!

Ni kan betala med kontoöverföring, Swish eller PayPal, kontakta mig för betalningsinformation. Anmälan och betalning vill vi ha senast den 19 februari, avanmälan efter 25 februari betalas ej tillbaks.

Ni som anmält intresse behöver inte anmäla er igen!

Varmt välkommen!

Marcus Johnson

E-post: marcusjohnson78@gmail.com tel: 0733-866900

Annons:
dinominhobby.se
2/15/16, 8:38 PM
#1

Hej alla glada byggare!!

Jag vill meddela att jag kommer att närvara vid byggträffen på fredags kvällen,från ca 17-tills ni slänger ut mig ;)

Jag kommer att ha med mig lite plast och annat tillbehör till riktigt rabatterade priser,samt även möjligheten för faktura betalning.

Vill nån önska sig nåt speciellt så kontakta mig så tar jag gärna era önskemål om vad jag ska ha med mig.

Ni kan nå mig via mail,mobil eller webbshoppen.

dinominhobby@outlook.com

0709688731

pelle68
2/17/16, 8:29 PM
#2

Jag är swishad och klar. Frugan kanske kommer förbi på lördagen.

JaguarMkVII
2/17/16, 9:12 PM
#3

Kolla mailen, det är betalt genom PayPal.

Upp till toppen
Annons: