Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1751 ggr
Dioramabyggare
2013-04-30 11:36

Mysko texteffekt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Häromdagen när jag loggade in på forumet fick jag se en märklig effekt, att "MODELLBYGGE I FOKUS" "sitter ihop" med de olika menyrubrikerna, enligt bilden nedan. Jag antog att det skulle hjälpa att starta om datorn, men problemet finns kvar i alla fall.

En annan sak jag upptäckte samtidigt är att mina nya trådar inte får den där vanliga rubriken i fetstil i "Senaste inlägg"-listan.

Är det någon av er andra som har fått samma? Jag pratade med ElLobo om problemet, och det är inget fel på hemsidan som jag först antog, utan det är tydligen något med min dator.

🤔

Annons:
ElLobo
2013-04-30 12:13
#1

Jag lade in ditt problem på Support så får vi se om någon kan hjälpa dig.

Dioramabyggare
2013-04-30 12:16
#2

Hej, och varmt tack för hjälpen👍!

Niklas
2013-04-30 17:21
#3

Är det bara på Modellbygge? Har du provat någon annan webbläsare eller dator? Rensade du iFokus cookies när du rensade webbhistoriken?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Dioramabyggare
2013-05-01 01:51
#4

#3: Nej, jag provade att gå in på "mina" andra forum, och det är likadant på de också. Visserligen ser det ut som det ska just när jag kommer in på de andra forumen, men efter ett par sekunder ser det i alla fall ut som på bilden jag bifogade i mitt inlägg ovan.

🤔 + 😕

Niklas
2013-05-01 11:19
#5

Har du provat någon annan webbläsare eller dator?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Dioramabyggare
2013-05-01 12:24
#6

#5: Ursäkta, jag missade i tröttheten din fråga om jag testat någon annan läsare, eller någon annan dator, men nej, det har jag inte. Jag är egentligen inte så intresserad av datorer, är inte så bra på felsökning och så. Men jag får se  om jag tar tag i det hela "framöver".

Jättetack för tipsen🙂!

Annons:
Upp till toppen
Annons: