Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 922 ggr
[Orso]
2012-09-22 04:36

Varför ska man ha en bred skärm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När iFokus staplar all ovanpå varandra?

Jag slutade nästan skriva helt när det fungerade som sämst med Opera här men nu har det gått bra ett tag.

Men nu är det knas igen. Allt läggs på varandra som en haderlig gammal knäckebrödsmacka. Ett tryck på F5 brukar fixa till det mesta men det är irriterande

Annons:
WilcoX
2012-09-22 09:05
#1

Skumt problem dock använder jag Firefox och kan inte Opera, men det problemet har jag verken haft med Firefox eller Explorer :/

Vad händer om du trycker F11 ?

Då ska den gå till Fullscreen rendring?

Daywayfarer
2012-09-22 11:32
#2

Kör på Google Chrome, bäst av alla.

"Learn lots. Don't judge. Laugh for no reason. Be nice. Seek happiness."

Joppo
2012-09-22 12:54
#3

Jag har aldrig haft det där problemet i vare sig Chrome eller Firefox. Det verkar snarare vara Opera som är hanterar koden konstigt.

AnneN
2012-09-22 15:12
#4

Har du rensat webhistoriken?

Testat någon annan webbläsare för att se om du får samma fel där?

Är det bara på iFokus eller även på andra sidor?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Orso]
2012-09-22 21:59
#5

Det händre bara med Opera och det är bara på iFokus jag råkat ut för detta.

Samma sak händer på två olika datorer. Med IE funkar det på bägge.

Körde Firefox förr men bytte till Opera då den är "surfvänligare". Jag blir alltid vansinnig när jag kommer till en annan dator med en annan webbläsare då en massa funktioner som underlättar surfandet saknas.

Chrome har jag inte testat då mitt förtroende för Google är ungefär lika stort som för "Pyttemjuk"  Det får räcka med deras sökmotor även om den blivit sämre.

StefanW
2012-09-23 11:14
#6

Svar från support:

Vi rekommenderar vanligtvis senaste versionerna av Google Chrome, Safari, Firefox och Internet Explorer. Opera är lite speciella i och med att de skickar webbsidorna till sina servrar och gör i ordning dem där innan de skickas till webbläsaren. Det blir av någon anledning inte alltid rätt. Vi har sett märkliga exempel på det tidigare i mobilversionen av Opera.

Internet Explorer har haft en allvarlig säkerhetsbrist och därför har vi avrått från användning av den medan Microsoft tätade hålet. Jag tror att det blev gjort i fredags.

Vänliga hälsningar, Niklas

_________________________________

Stefan - Modellbyggare

Annons:
TobbeA
2012-09-23 15:22
#7

Kanske inte hjälper men för att svara på rubriken, så behöver man ju inte köra fulllskärm om man har en widescreenskärm, går ju att köra vanligt hederligt "4:3".

Upp till toppen
Annons: